مدیرکل فرودگاه های مازندران تکذیب کرد
کد خبر: ۷۷۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 03 September 2019

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: شایعات اخیر درباره خروج شرکت هواپیمایی وارش از مازندران به دلیل نبود تجهیزات کافی در فرودگاه دشت ناز ساری صحت ندارد.

سعدالله وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به کذب بودن شایعات اخیر درباره خروج هواپیمایی وارش به دلیل نبود تجهیزات سامانه فرود دقیق هواپیما (آی ال اس) از استان گفت:این دستگاه بعد از ۸ سال پیگیری‌های مستمر و با وجود مشکلات زیاد خریداری و آماده نصب در فرودگاه است.
 
عضوشورای اداری استانداری افزود: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار شرکت فرودگاه‌های کشور صرف خرید این تجهیزات شده است و این تجهیزات می‌بایست در ۲ طرف باند فرودگاه نصب شود.
 
این مقام مسوول گفت: برای استقرار این تجهیزات به ۱۵ هکتار زمین نیاز بود که بخشی از این تجهیزات با حضور کارشناسان اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور در باند قسمت دشت ناز نصب شد، ولی برای خرید و تملک طرف دیگر باند، مشکلاتی در تملک زمین وجود داشت که اکنون زمین از مالکان خریداری و اقدامات برای آماده سازی زمین انجام شده است.
 
مدیر کل فرودگاه‌های مازندران افزود: با توجه به آماده سازی فضا از ۲۰ شهریورماه این تجهیزات با حضور کارشناسان ارتباطات فرودگاه در طرف دیگر باند نیز نصب خواهد شد.
 
این مقام مسوول افزود: با نصب این سامانه مشکل لغو پرواز‌ها در شرایط آب و هوایی نامساعد رفع می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار