کد خبر: ۷۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 27 August 2019

بادران تهران در سومین بازی خود در لیگ دسته اول در برابر رایکا بابل متوقف شد

به گزارش فرتاک ورزشی،

دیدار تیم های بادران تهران و رایکا بابل در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبالکشور بعد از 90 دقیقه تلاش بدون گل به پایان رسید تا شاگردان فرهاد کاظمی نواز برده هایشان قطع شود.

بادران که در دو بازی گذشته خود توانسته بود با کسب 6 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته اول به همراه نود ارومیه قرار بگیرد، در هفته سوم آمده بود در برابر رایکا بابل که تنها یک امتیاز از دو بازی گذشته خود اندوخته بود، قرار بگیرد تا با کسب سومین پیروزی، در صدر جدول جولان دهد که این چنین نشد و با توقف بدون گل در این بازی، نوار پیروزی هایش پاره شد.
شاگردان مهران نجفی که خیلی دیر به جمع تیم های حاضر در دسته اول فوتبال کشور راه یافته بودند، در دوبازی گذشته خود یک شکست و یک تساوی داشتند، نتیجه ای نا امید کننده که در صورت شکست برابر صدرنشین لیگ یک، می توانست وضعیت را برای آنها بسیار سخت نماید، که این چنین نشد و با یک بازی متفکرانه توانستند مانع پیروزی کاظمی و شاگردانش شوند و به یک امتیاز شیرین دست یابند.

رایکا با این تساوی دو امتیازی شد تا امیدوارانه به بازی های آینده بیندیشد و  ازطرقی بادران تهران به هفت امتیازی رسید تا متوجه شد برای تداوم پیروزی های و حضور بیشتر در صدر جدول، روزهای آرامی هم در پیش رو نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار