مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: غرق شدگی در شهرستان‌های استان فارس ۲ نفر قربانی گرفت.
کد خبر: ۷۶۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 03 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: غرق شدگی در آب جان جوان ٢٧ ساله را در اسلام آباد قیروکارزین گرفت.

وی افزود: این جوان ٢٧ ساله قیروکارزینی بر اثر افتادن در آب استخر یک باغ جان خود را از دست داد.

همتی ادامه داد: علیرغم حضور به موقع و سریع اورژانس و انجام احیاء قلبی ریوی بر روی جوان غرق شده، متاسفانه بعلت مدت زمان طولانی ماندن زیر آب، وی قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس بیان کرد: همچنین بدنبال تماس با اورژانس مبنی بر یک مورد غرق شدگی در مسیر فیروزآباد – قیر و کارزین نرسیده به سد هایقر آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی افزود: در هنگام رسیدن آمبولانس مصدوم غرق شده همچنان در زیر آب بوده و پس از بیرون آوردن وی توسط نیرو‌های امدادی، فوت وی توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شد.

همتی تصریح کرد: علیرغم هشدار‌های دائم و جدی مبنی بر عدم شنا کردن در محل‌های پر خطر، متاسفانه مردم به هشدار‌ها توجهی نکرده و اینچنین حوادث تلخی را رقم میزنند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از مردم خواست تا با رعایت احتیاطات لازم در فصل تابستان و شنا نکردن در رودخانه‌ها و بستر آب دریاچه‌ها ضامن سلامتی خود باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار