معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در اولین جلسه کمیته حمل و نقل وسوخت اربعین حسینی (ع) استان که با حضور دستگاههای ذیربط برگزار شد از آمادگي 210 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي مسافربري استان قزوين براي خدمات رساني به اعزام زائرين اربعين حسيني (ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 28 July 2019

آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) سال 1398

به گزارش تابناک قزوین ، جبار قهاری معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبرگفت: به منظورهماهنگي و برنامه ريزي براي تامین ناوگان مورد نیاز وارائه خدمات مطلوب حمل و نقلی جهت اعزام زائران اربعين حسيني(ع) اقدامات لازم از هم اکنون در دستور کار قرارگرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان قزوین در جلسه هماهنگی کمیته حمل و نقل و سوخت زائران اربعین حسینی (ع) تصریح کرد : ناوگان حمل و نقل عمومي مسافربري استان با تمام توان آماده خدمات رساني و اعزام زائرين اربعين حسيني(ع) است. مدیران کاروان ها و هیات های مذهبی مي توانند برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافربری مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام نمایند.

وی مهمترين اولویت کمیته مذکور را افزایش ایمنی در حمل و نقل، ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تكريم زائران اربعين حسيني(ع) بیان داشت و افزود : 31 مجتمع خدماتي- رفاهي بین راهی و همچنین تعداد 300  نفر از پرسنل راهداری حضور فعال دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با استفاده از 280 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در 9 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستانهای تابعه و 26 راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار خواهند گرفت.

قهاری در ادامه بیان داشت: از دیگر موضوعات مطرح شده می توان به بهره گيري از سامانه اطلاع رساني راههاي كشور 141، سامانه پیامکی (3000141)  پل ارتباطي اخذ نظرات و پیشنهادات کاربران محترم جاده ای از وضعیت ارائه خدمات مجتمع های خدماتی- رفاهی و تیرپارکها ، سامانه 30007070 براي ارتباط مردمي و دریافت انتقادات و پیشنهادات از وضعيت نمازخانه های واقع در مجتمع های خدماتی- رفاهی بين راهي، سامانه پيام كوتاه نظارت مردمي 110120 پليس به منظور جلب مشاركت مردمي در افزايش ايمني سفر وكاهش تصادفات اشاره نمود.

قهاری در پايان با آرزوي توفيق و قبولي زيارت براي زائران عزيز افزود:  اميدواريم با احترام به قوانين و مقررات  اين رویداد عظیم اربعین حسینی(ع) درکمال برنامه ریزی برگزار شود و زائران نهایت بهره مندی را از این سفر معنوی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار