رجبعلی راهی افزود: جانبازان اعصاب و روان یکی از مظلومترین جانبازان هستند و امیدواریم مسئولین استان، حل مشکلات این جانبازان را یکی از اولویت های کاری خود قراردهند.
کد خبر: ۷۶۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 24 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایثار:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه دیدار با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان جنت شیراز اظهار داشت: بسیاری از خواسته‌های این جانبازان و خانواده‌های آن ها را شنیدیم و آنچه باید انجام دهیم تا درد و رنج آن بزرگواران کاسته شود را پیگیری می کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: از نهاد‌های تأثیرگذار و مدیران استان درخواست داریم هر اندازه که می توانند در زمینه حل مشکلات جانبازان اعصاب و روان کمک کنند چرا که همراهی و مشارکت‌های انسانی، علاوه بر حل بسیاری از مشکلات، تحمل رنج ها را آسان‌تر می‌کند.

امام‌جمعه شیراز بیان کرد: چنانچه رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب در انتقال مشکلات و ترویج احساس همدردی با اقشار آسیب پذیر، به صورت فعال عمل کنند از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون می‌آییم.
وی تصریح کرد: از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای صبر و استقامتی که از خود نشان داده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم و از مسئولین و دستگاه‌های اجرایی نیز درخواست می‌شود نسبت به برطرف کردن خواسته ها و مشکلات جانبازان اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز ضمن ارائه گزارشی از جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز، گفت: این بیمارستان با 50 تخت بیمارستانی و پنج تخت در اورژانس، به جانبازان اعصاب و روان استان فارس و استان های همجوار خدمات ارائه می کند.
رجبعلی راهی افزود: جانبازان اعصاب و روان یکی از مظلومترین جانبازان هستند و امیدواریم مسئولین استان، حل مشکلات این جانبازان را یکی از اولویت های کاری خود قراردهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار