کد خبر: ۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 24 January 2015
 محسن عرب مقصودی در گفتگو با مهر از مشترکان تقاضا کرد تا با پرداخت به موقع گازبها، این شرکت را یاری کنند زیرا این پولها صرف تولید می شود و پروژه هایی که در مناطق مختلف در دست اجراست به دلیل مشکل نقدینگی با مشکلاتی روبرو است.

وی با بیان اینکه پرداخت بموقع گازبها می تواند روند پروژه ها را تصریح کند، در زمینه افت فشار گاز با اشاره به مانور برگزار شده در شهرستان آمل یادآور شد: تقاضای ما از مردم این است که با مصرف بهینه گاز ما را در تامین گاز یاری کنند.

عرب مقصودی افزود: رفتار مصرفی سبب کاهش هزینه ها و کمک به شرکت می شود تا هیچ خانه ای در استان بدون گاز نماند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در زمینه پروژه های دهه فجر گفت: ۲۵ پروژه روستایی در ایام دهه فجر در استان از نعمت گاز بهره مند می شوند که با افتتاح آن، امکان بهره مندی گاز برای هزار و ۷۲۵ خانوار روستایی فراهم می شود.

وی میزان لوله گذاری گاز در این روستاها را بیش از ۶۶ هزار متر طول اعلام کرد و گفت: هزار و ۵۵۳ علمک گاز برروی این شبکه صرف شده است.

عرب مقصودی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه ها را ۶۸ میلیارد ریال و سرانه هر خانوار ۳۹ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: پروژه های گازرسانی روستایی دهه فجر در شهرستانهای آمل، تنکابن، بابل، سوادکوه و میاندرود اجرا شده که شش روستا در حوزه شهرستان تنکابن است.

عرب مقصودی با اشاره به برودت سرما گفت: افت فشار گاز سه شنبه شب گذشته در خط انتقال گاز اتفاق افتاد و فشار گاز در آمل و بابل به حداقل خود رسید و با اعمال محدودیتها سعی کردیم از بحران عبور کنیم.

وی از هم استانیها خواست تا با رعایت صرفه جویی و الگوی مصرف کمک کنند تا هیچ خانه ای بدون گاز نماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار