مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مطالبات این شرکت از مشترکان اشاره کرد و گفت: توسعه صنعت برق خراسان جنوبی در گروی وصول مطالبات است
کد خبر: ۷۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 12 August 2015

ابراهیم شرکاء در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: درحال حاضر شرکت برق خراسان جنوبی بالغ بر24 میلیارد تومان از مشترکان اداری و اشخاص طلب دارد.

وی افزود: از این میزان 14 میلیارد تومان مربوط به مشترکان بخش اداری و 10 میلیارد تومان مربوط به مابقی مشترکان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح جهادی کاهش تلفات برق شامل بخش فنی و غیرفنی می‌شود، بخش‌های غیرفنی شامل سرقت‌های انرژی، دستکاری‌ کنتورها و برق غیرمجاز است که خوشبختانه استان خراسان جنوبی در زمینه برق غیرمجاز مواردی ندارد.

شرکاء تصریح کرد: در زمینه جلوگیری از تلفات برق در بخش فنی نیز تعویض کنتورهای معیوب، تبدیل مقطع کابل‌ها و افزایش ترانس‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه میزان تلفات برق در پایان سال رقم قطعی آن مشخص و اعلام می‌شود، گفت: در پایان سال گذشته میزان تلفات برق در استان 8.7 درصد بوده که امسال تاکنون 7.6 درصد مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 98.8 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند.

محمد قربانی مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی نیز ضمن خیرمقدم در گزارشی به معرفی خبرگزاری و فعالیت‌های این دفتر در استان اشاره و بیان کرد: خبرگزاری تسنیم به‌رغم نوپا بودن تاکنون در عرصه رسانه‌ای خراسان جنوبی دستاوردهای ارزشمندی داشته است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار