کد خبر: ۷۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 12 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از تسنیم،مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: همایش سراسری مدیران دفاتر استانی این خبرگزاری از بیست و یکم تا بیست‌ و سوم مردادماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

مجید قلی‌زاده ضمن تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه یکی از بزرگترین وظایف رسانه‌ها نگه‌داشتن مردم در صحنه‌های دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی است، اظهار داشت: «اطلاع‌رسانی» و «فرهنگ‌سازی» در یک جامعه دینی همواره علاوه بر تولید خبر باید مردم را به‌سمت معنویت و اخلاق سوق دهد.

وی افزود: باید رسانه‌ها ترویج‌دهنده و تقویت‌کننده روحیه اسلامی در جامعه باشند و با ابتکار و خلاقیت در تمامی زمینه‌ها از جمله علمی، فرهنگی و دینی وارد شوند. رسانه‌ها باید این موضوع را باور داشته باشند که با رویکرد خود می‌توانند مشکلات جامعه را از بین ببرند.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اولویت اصلی رسانه‌ها امروز باید حضور انقلابی و دینی در عرصه‌های مختلف و توجه به مسائل داخل کشور باشد، به اهداف شکل‌گیری دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم با رایزنی و همفکری بسیاری تشکیل شده است چراکه بیش از نیمی از اخبار کشور در درون استان‌ها اتفاق می‌افتد.

وی «دین‌مداری»، «اخلاق‌مداری»، «نقد منصفانه» و «ترویج و آگاهی‌بخشی در جامعه» را از اولویت‌های اصلی رسانه در جامعه اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه شرط ماندگاری یک رسانه همراهی مردم است، اظهار داشت: دیگر هدف فعالیت دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم در سراسر کشور، توجه به مطالبات مردم است، از همین حیث دغدغه‌های اصلی مردم باید مدنظر دفاتر استانی این خبرگزاری در نقاط مختلف باشد.

قلی‌زاده در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم چراغ هدایت‌گر و روشنگرانه در مسیر پیشرفت استان‌هایشان هستند، تأکید کرد: مدیران دفاتر استانی تسنیم با هماهنگی سایر گروه‌های خبری این خبرگزاری، تلاش می‌کنند تا فراتر از آنچه در پایتخت سیاسی کشور رخ می‌دهد، عدالت خبری را در کشور برقرار و رویدادهای خبری را پیگیری کنند.

وی در ادامه به برگزاری همایش سراسری مدیران دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم اشاره کرد و افزود: همایش سراسری مدیران دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم از بیست و یکم تا بیست‌ و سوم مردادماه با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه همایش سراسری مدیران دفاتر استانی این خبرگزاری در محل سالن همایش‌های حرم حضرت شاه‌چراغ(ع) برگزار می‌شود، افزود: از جمله‌ برنامه‌های این همایش 3روزه، حضور در مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع)، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و حرفه‌ای با حضور اساتید صاحب‌نام در مسائل رسانه‌ای کشور، بررسی و تبیین موضوعات مختلف بین‌المللی و منطقه‌ای و همچنین حوزه مسائل سیاسی، داخلی و هسته‌ای با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه‌، دیدار با مسئولان استان از جمله آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و زیارت حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) است..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار