کد خبر: ۷۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 11 August 2015

فرماندار ساوجبلاغ از افتتاح تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه شهردار شهرجدید هشتگرد پیش از ظهر دوشنبه با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، اعضای شورای شهر هشتگرد و برخی دیگر از مسئولان در سالن همایش گلستان این شهر برگزار شد.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ گفت: ۲۰ سال از شکل گیری شهر جدید هشتگرد می گذرد مردم ساکن شده اند و این در حالی است که زیرساخت های شهر با مشکل جدی مواجه است.

پالیزگیر در ادامه به وضعیت نابسامان تنها بیمارستان شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۲۰ سال است از کلنگ زنی این بیمارستان می گذرد با پیگیری های انجام شده در آینده ای نزدیک فاز اول این پروژه افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح تصفیه خانه شهرجدید هشتگرد در هفته دولت خبر داد و گفت: شبکه فاضلاب شهر به تصفیه خانه متصل می شود از پسآب خروجی این فاضلاب ها بخش عمده ای از مشکل آب شهری حل می شود.

استقرار ادارت دولتی در شهر جدید هشتگرد ضروری است

پالیزگیر در پایان خواستار رسیدگی به وضعیت اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شد.

در ادامه جلسه رییس شورای شهر هشتگرد جدید با اشاره به اینکه ۲۰ سال از عمر شهر جدید هشتگرد می گذرد، گفت: بلحاظ مساحت شهر جدید هشتگرد دومین شهر استان البرز است.

محمود پایکاری در ادامه از راه اندازی مترو شهر جدید هشتگرد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: افتتاح استخر شهرداری، ساخت کتابخانه، پروژه آمفی تئاتر و پیگیری ساخت چند پارک در سطح شهر بخشی از خدمات شورا و شهرداری به مردم این منطقه است.

پایکاری به ضرورت استقرار ادارات دولتی در این شهر اشاره کرد و گفت: بزودی پلیس راهور در شهر جدید هشتگرد مستقر می شود.

وی در پایان به ضرورت مدیریت آب شرب اشاره کرد و کمبود آب شرب را مهمترین مشکل شهرجدید هشتگرد خواند و گفت: آماده نبودن زیر ساخت های مسکن مهر و پراکندگی جمعیتی، مسئولان این شهر را رنج می دهد.

در پایان گفتنی است؛ کامران عظیم زاده شهردار سابق تودیع و سکان هدایت شهر جدید هشتگرد به سید مسعود بزرگ زاده سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار