کد خبر: ۷۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 11 August 2015
رشت - ایرنا - شهردار رودسر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از اجرای 39 پروژه توسعه نهضت آسفالت در این شهر در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، خداداد قنبرزاده با بیان اینکه طی چهار ماه نخست امسال 40 درصد بودجه شهرداری این شهر محقق شده این روند را مطلوب توصیف و اظهار کرد : بودجه مصوب امسال شهرداری رودسر بیش از 10میلیارد تومان است که انتظار بر این است که بیش از محقق شود.
شهردار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه کارهای ورزشی نیز اشاره و با تاکید بر این مطلب که شهرداری خود را مکلف و موظف تنها به اجرای طرحهای عمرانی نمی داند بلکه در حوزه های فرهنگی و ورزشی نیز ورود می کند از ساخت چندین مجموعه ورزشی برای علاقمندان به رشته های مختلف ورزشی در این شهر خبر داد و از جمله آنها را ساخت ورزشگاه فوتبال و والیبال ساحلی ، پیست اتومبیل رانی و...ذکر کرد.
قنبرزاده در ادامه با توجه به صعود مقتدرانه تیم شهرداری این شهر به لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سالجاری آن را افق روشن و بلند در توسعه رشته فوتبال این شهر برشمرد و با بیان اینکه اعزام تیم به لیگ کشوری هزینه زیادی را می طلبد تصریح کرد : تلاش می کنیم بخشی از این هزینه از محل منابع شهرداری و بخشی هم از سوی خودیاری مردمی و بخش خصوصی فراهم و تامین شود که فوتبال این شهر بتواند در عرصه کشوری نیز جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
شهردار رودسر همچنین به آغاز عملیات اجرایی پروژه خیابان 35 متری باقر آباد طی روزهای آینده اشاره کرد و گفت : با تحقق این طرح به فرایند کاهش بار ترافیکی در منطقه کمک شایانی خواهد کرد.
وی در خاتمه از بهره برداری از چند طرح توسعه عمرانی شهری طی هفته دولت در این شهر خبر داد و از جمله آنها را افتتاح سایت پروازی ، پارک جنگلی ، بلوار آیت اله محمدی گیلانی و نیز آغاز عملیات اجرایی ساخت پارک اختصاصی بانوان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع اعلام کرد.
شهر رودسر در شرق گیلان حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.

****
بر پایه گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا شهردار شهر واجارگاه نیز عصر روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه گفت : برای توسعه امور عمرانی شهر واجارگاه قدمهای بلندی برداشته شده هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم .
محمد پورحسین لزرجانی در ادامه سخنان خود از افتتاح و بهره برداری از شش پروژه عمرانی و ورزشی در این شهر طی هفته دولت امسال خبر داد .
وی با بیان اینکه برای انجام این طرحها 920 میلیون تومان سرمایه گذاری شده این طرحها را شامل احداث پروژه پارک موتوری ، ساختمان آتش نشانی ، پارک کودک ، فرش موزائیک بلوار ساحلی به مساحت دو هزار متر مربع ، آسفالت و لکه گیری سطح شهر به میزان 40 هزار متر مربع و زمین ورزشی مریم دشت و تعریض پلهای سطح شهر ذکر کرد.
هادی پور امیر رییس شورای اسلامی شهر واجارگاه نیز در این نشست بیان کرد : طی دو سال گذشته تاکنون این شورا 60جلسه در رابطه با اولویتها ، نیاز سنجی ها ، تصویب بودجه و...داشته که 80 درصد این مصوبات بدون ایراد بوده و این در نوع خود قابل توجه است.
شهر واجارگاه حدود شش هزار نفر جمعیت دارد.
یاد آور می شود در این دو نشست از خبرنگاران فعال رسانه های شهرستان تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان دارای پنج شهر و چهار بخش با بیش از 146 هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار