کد خبر: ۷۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 01 June 2019

در پی انتشار خبری از سوی شرکت وارش در کانال‌های تلگرامی مبنی بر آغاز به کار رسمی پرواز اصفهان به ساری و بالعکس، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ضمن اظهار بی اطلاعی از این موضوع؛ گفت: بنده این خبر را تایید نمی‌کنم.
راه‌اندازی خط پروازی ساری - اصفهان از 20 خرداد؛ مدیرکل فرودگاه‌های مازندران: مکاتبات صورت نگرفته و تایید نمی‌کنم
آخر هفته گذشته خبری در کانال‌های تلگرامی مازندران منتشر شد که طی آن از سوی شرکت هواپیمایی وارش اعلام شده است که این شرکت ارمغانی تازه را برای مسافران هوایی این استان به همراه دارد.

در این خبر آمده است که این شرکت بنا دارد تا در بیستم خرداد ماه امسال، خط پروازی جدید خود را در دو مسیر رفت و برگشت از مازندران به اصفهان راه اندازی کند و مسیر پروازی اصفهان به مازندران و بالعکس رسما از 20 خردادماه آغاز به کار خواهد کرد.

گفتنی است به دنبال پیگیری صحت و سقم این خبر، ماجرا را از سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران جویا شدیم که وی در پاسخ به سوال ما گفت: بنده این خبر را تایید نمی‌کنم.

وی ادامه داد: این حرف از سوی این شرکت، قابل اعتماد نیست چرا که چندین مرتبه اخباری مشابه از سوی آنان مطرح شده است اما در ادامه لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ضمن اظهار بی اطلاعی از چند و چون این موضوع، بیان کرد: طبیعتا اگر بنا به انجام پرواز از سوی این شرکت به مقصد اصفهان آن هم طی چند روز آینده باشد، باید مکاتباتی با ما انجام می‌شد که تاکنون این امر صورت نگرفته است.

وطن‌خواه تاکید کرد: بی شک اگر بنا به صحت این موضوع باشد حتما باید به ما اعلام می‌شد، تا ما هماهنگی‌های لازم پروازی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و مقدمات لازم را در دستور کار و پیگیری قرار دهیم.

ناگفته نماند که این پایگاه خبری به دنبال پیگیری موضوع چندین بار با رضا حدادیان مدیر شرکت هواپیمایی وارش تماس تلفنی برقرار کرد که منتج به برقراری ارتباط و پرسش و پاسخ نشد.

شایان ذکر است وطن‌خواه در گفت‌وگوی قبلی ما با وی در دوم خردادماه امسال؛ در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال افزایش سفرهای داخلی از مازندران به سایر استان‌های دیگر کشور هستید یا خیر، عنوان کرده بود: تبریز یکی از مقاصد پروازی هدف ما بود که البته دو پرواز آزمایشی نیز انجام شد و امیدواریم پرواز هوایی از مازندران به تبریز مجددا پس از ماه مبارک رمضان، احیا شود.

وی در ادامه این مطلب گفته بود: البته راه‌اندازی خطوط پروازی از مازندران به اصفهان نیز در الویت بعدی ما قرار است که پیشنهاد آن را داده‌ایم و منتظر پاسخ و انجام امور ابتدایی لازمه هستیم.

گفتنی است اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار