کد خبر: ۷۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 10 August 2015
سازمان حج و زيارت همزمان با شروع پيش ثبت‌نام سفر عتبات عاليات عراق براي دوره‌ي زماني 24 شهريور تا 30 آبان‌ماه، پيش ثبت‌نام اين سفر به مناسبت عرفه، عاشورا و تاسوعا را از صبح امروز آغاز کرد.

پيش ثبت‌نام سفر عتبات عاليات عراق از 9 صبح امروز - دوشنبه 19 مردادماه - به مدت يک هفته در سراسر کشور آغاز شد. پايان ثبت‌نام در ساعت 16 روز يکشنبه - 25 مردادماه - خواهد بود.

متقاضيان سفر زيارتي عتبات عاليات عراق که تمايل دارند از 24 شهريور تا 30 آبان‌ماه که همزمان با عرفه، عيد قربان، تاسوعا و عاشورا است، مي‌توانند از طريق سامانه‌ي اينترنتي www.atabat.haj.ir براي ثبت درخواست خود اقدام کنند.

قرعه‌کشي از متقاضياني که پيش ثبت‌نام کرده‌اند، در روز دوشنبه 26 مردادماه انجام مي‌شود که نتيجه‌ي آن نيز از طريق همان سامانه به اطلاع متقاضيان رسانده مي‌شود. درخواست‌کننده‌ي سفر عتبات پس از تطبيق کد رهگيري مي‌تواند از زمان قطعي ثبت‌نام خود مطلع شود و کاروان مورد نظر خود را نيز انتخاب کند.

سازمان حج و زيارت همچنين متذکر شده است، افرادي که در دوره‌هاي قبل در اولويت اعزام به عتبات شناخته شده و به هر دليل در کاروان ثبت‌نام نکرده‌اند، اطلاعاتشان از اين سامانه حذف شده است و در صورت تمايل بايد يک‌بار ديگر درخواست خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار