کد خبر: ۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳ 23 February 2015
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز گفت: 230 محکوم مالی برای آزادی از زندان دراین استان، چشم انتظار حمایت های مالی مردم خیر و نیکوکارهستند.
به گزارش ایرنا محمد باقر مقدسی میزان بدهی این افراد را درمجموع 400 میلیارد ریال اعلام کرد وافزود: در آستانه سال نو، مشارکت خیرین و گذشت شاکیان می تواند به بازگشت زندانیان بدهکار غیربزهکار به آغوش خانواده های خود کمک کند.
وی، ازمردم نوعدوست و نیکوکار استان البرز خواست برای آزادی این زندانیان کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0125252525002 ستاد دیه استان نزد بانک ملی شعبه جهانشهرکرج واریز کنند.
مقدسی خاطرنشان کرد: بیشتربدهی های مالی این زندانیان شامل بیمه خودرو، مهریه و چک های بلامحل است. 
وی درعین حال گفت: ستاد دیه استان البرز حدود 70 میلیارد ریال تسهیلات دراختیار دارد که می تواند بخشی از بدهی، مددجویان را در قالب این تسهیلات با بهره کم بپردازد.
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز بیان داشت: ازابتدای سال جاری تاکنون 220 محکوم مالی دراستان البرز با حمایت نیکوکاران و رضایت شاکیان از زندان آزاد شده اند. 
وی میزان بدهی این افراد را 263 میلیارد ریال ذکرکرد و افزود: شاکیان پرونده ها در مجموع از 74 میلیاردریال طلب خود گذشته کردند ومابقی توسط خانواده ها وصندوق دیه داستان پرداخت شده است. 
مقدسی نیز اطلاع رسانی توسط رسانه ها، برای جمع آوری کمک های مردمی به مددجویان بدهکارغیربزهکاررا تاثیر گذار دانست و گفت: آزادی این افراد از زندان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار