مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری صبح امروز در بازید از پروژه های شهری کرمانشاه، به تسریع پروژه ها تأکید کرد
کد خبر: ۷۴۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 05 May 2019

معاون عمرانی استاندار در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : روند تکمیل پروژه میدان امام خمینی (ره) طولانی شده و طولانی شدن آن باعث ایجاد مزاحمت و عدم خدمات رسانی مناسب به مردم شده است.

 وی افزود : به همین دلیل در بازدید امروز، از شهرداری و پیمانکار پروژه خواسته شد برنامه اجرایی و زمانبندی مراحل اجرای پروژه را ارائه دهند.

 سالاری تاکیدداشت : این پل باید تا پایان سال تکمیل شود .

 معاون استاندار در خصوص وضعیت مجتمع فیروزه نیز گفت : با توجه به اینکه این پروژه مدتی است بلاتکلیف مانده و مخاطراتی که بعد از بارندگی های اخیر برای خیابان مدرس و ساختمان های اطراف آن به وجود آورده است، مقرر شد شهرداری ظرف مدت یک هفته نسبت به  ایمن سازی بدنه های جانبی پروژه اقدام کند .

 سالاری در ادامه ضمن بازدید از برخی نقاط آبشوران که نشست کرده گفت :

 قرارشد شرکت آب منطقه ای استان آبشوران را بازدید و نقاط پرخطر آن را شناسایی و اولویت های اجرایی خود را در قسمت هایی که پر خطر هستند  اعلام کند و آنها را در اولویت اجرائی خود قرار دهد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه از میدان دام کرمانشاه نیز بازدید به عمل آورد؛ وی در  خصوص وضعیت میدان دام کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه شهرداری امکانات میدان دام را در کنار کشتارگاه قرار داده است و همچنین  اعتراضاتی که متقاضیان به وضعیت فعلی دارند ،قرار شد شهرداری و یک تیم فنی، تخصصی   برنامه ای در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تهیه و جهت دستور نهایی به استانداری ارجاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار