با گذشت 5 ماه از توصیه نماینده ولی فقیه در البرز
با توجه به اینکه حدود 19 ماه از استقرار دولت جدید می‌گذرد، لازم است که مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد خود و اهداف محقق شده را به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 23 February 2015

به گزارش تابناک – البرز: یکی از مهمترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقرار یک نظام مردمی و پاسخگویی مسئولان و مدیران به مردم است.
در این حوزه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) مسئولان را خادم مردم می‌دانستند و تاکید داشتند که مدیران در هر جایگاهی که هستند، باید به مردم گزارش کارهای خود را ارائه دهند.
پس از ایشان، مقام عظمای ولایت نیز بارها بر این مهم تاکید فرموده و رهنمودهای ارزشمندی از معظم‌له در این زمینه وجود دارد.
از جمله آنکه رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند "دولت خدمتگزار، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، به مردم پاسخ دهند که آنچه به عنوان شعار کار خود بر زبان آورده‌اند و همچنین آنچه مطالبات عمده رهبری در این سال‌ها بوده است، چگونه تحقق بخشیده‌اند. مسئولان دولتی و قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی به مردم بگویند که برای خدمت به عموم ملت ایران، برای تولید علم، برای استقرار عدالت و رفع فقر و فساد و تبعیض در جامعه، برای نهضت عدالت خواهی و برای نهضت مبارزه با فساد، چه اقدامات عمده‌ای را انجام داده‌اند."
پس از استقرار دولت حسن روحانی که با شعار تدبیر و امید از مردم رای اعتماد گرفت، انتظار این بود که مدیران دستگاه‌های اجرایی، گزارشی از فعالیت‌های خود را به مردم ارائه کنند.
در رابطه با عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان البرز، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در این استان و خطیب جمعه شهرستان کرج، در هفتم شهریور ماه سال جاری با اشاره به گذشت حدود یک سال از استقرار دولت فعلی گفته بود که حال وقت آن رسیده که دولتمردان به مردم گزارش دهند.
وی این گزارش را موجب افزایش امید در جامعه دانست و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان البرز نیز خواست تا گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.
حال از آن روز بیش از 5 می‌گذرد، اما مدیران البرزی کمتر به این توصیه نماینده ولی فقیه توجه کرده‌اند.
با توجه به اینکه حدود 19 ماه از استقرار دولت جدید می‌گذرد، لازم است که مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد خود و اهداف محقق شده را به مردم ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار