آمریکا، انگلیس و آلمان جیره خوارهای اسراییل هستند و با پولهای او حمایت می شوند و سیاست آنها نیز همچون صهیونیستهاست.
کد خبر: ۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴ 24 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در میدان امام (ره) این شهر برگزار شد افزود: آمریکا، انگلیس و آلمان جیره خوارهای اسراییل هستند و با پولهای او حمایت می شوند و سیاست آنها نیز همچون صهیونیستهاست.امام جمعه اصفهان افزود: اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اسلام در کشوری که توهین به مقدسات را آزادی بیان می داند برای مسلمانان بسیار دردناک و غیرقابل تحمل است.

وی خاطرنشان کرد: پس از عمل تروریستی داعش که عده ای در فرانسه کشته شدند، این اقدام را به حساب مسلمانان گذاشتند و علیه اسلام تظاهرات کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: آنها کاریکاتوری در توهین به پیامبر اسلام در سه میلیون نسخه چاپ کردند و به 16 زبان ترجمه و به 25 کشور انتشار دادند.

وی گفت: هر چند که داعشی ها به اسلام ضرر می زنند و علمای اسلام نیز بارها فریاد زدند که اینها مسلمان نیستند و دست نشانده ی خودشان هستند ولی همین داعشی ها نیز با تایید و حمایت مالی و نظامی آنها به اینجا رسیده اند.

امام جمعه اصفهان افزود: همانطور که خداوند در قرآن فرموده است که چه بسا دین خود را با فرد فاسقی بالا آوریم، نمونه آن صدام فاسق و جنایتکار بود که هر چند ایران شهدای بسیاری و صدمات مالی وسیعی دید ولی همین هشت سال دفاع مقدس باعث شد که دشمنان از مکتب اهل بیت (ع) وحشت کنند.

وی در بخش دیگری حمله و تهاجم تروریستی صهیونیستها به سوریه و شهادت رساندن تعدادی از رزمندگان مقاومت و همچننی سردار شهید الله دادی را محکوم کرد و گفت: دنیای غرب این حرکت را تروریستی به شمار نمی آورد ولی ایران را به دلیل حمایت از حزب الله لبنان تروریست می داند.

وی در بخش دیگری حماسه مردم آمل در سال 60 علیه گروهک منافقین و کمونیستها را که در اطراف آمل و بابل زندگی می کردند و درصدد همراه کردن مردم با خودشان برای ضربه زدن به انقلاب بودند را گرامی داشت و گفت: این شهر از آن زمان به نام هزار سنگر معروف شد زیرا مردم درنبرد و بیرون کردن گروهک ها هزاران سنگر در شهر به پا کردند.

وی همچنین در آستانه نزدیک شدن به ماه بهمن، این ماه را ماهی پر خاطره تلخ وشیرین برای کسانی که در آن روزها حضور داشتند دانست و گفت: سرانجام این ماه خون و شهادت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی در پایان به نامه ی رهبر انقلاب به زبان انگلیسی برای جوانان کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: مضمون این نامه بیانگر آن بود که اسلام دین محبت است و جای ترس نیست و جوانها خودشان باید پیام دین اسلام را که بر گرفته از قرآن است بخوانند و به سردمداران خود گوش ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار