مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «رونق تولید»؛ ابراز امیدواری کرد تا سال ۱۳۹۸ با برنامه ریزی ها و حمایت مدیران ارشد کشوری و استانی؛ گشایش و رونق هر چه بیشتری برای تولیدات اصحاب فرهنگ، ادب و هنر و فعالیت های قرآنی باشد.
کد خبر: ۷۲۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 22 March 2019

بسم الله الرّحمن الرّحیم؛ یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ صابر سهرابی گفت: امسال عید نوروز با میلاد مسعود امیر مؤمنان و مولای متّقیان حضرت علی (ع) همزمان شد، که جای بسی خرسندی و برکت را با خود همراه دارد و اینجانب نیز ضمن تبریک به همه اهالی فرهنگ؛ ادب و هنر و هم‌استانی های عزیز! امیدوارم سال پیش رو با توفیقات روزافزون مادّی و معنوی همراه گردد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در پایان با اعلام اینکه تلاش خواهیم کرد تا فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس نیز بر اساس عنوان «رونق تولید» سامان یابد؛ تبریک ویژه خود را به خانواده‌ معظّم شهیدان و جانبازان عزیز و خانواده‌های آنها تقدیم داشت و با درود فراوان به روح مطهّر امام بزرگوار و ارواح مطهّر شهیدان؛ برای همه دست اندر کاران حوزه فرهنگ و هنر آرزوی سالی موفق کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار