در آیینی با حضور فرماندار ویژه شهرستان جهرم مهدی نیک‌فر به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی و از زحمات عبدالله نورزاد تقدیر شد.در آیینی با حضور فرماندار ویژه شهرستان جهرم مهدی نیک‌فر به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی و از زحمات عبدالله نورزاد تقدیر شد.
کد خبر: ۷۲۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 20 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا صحرائیان صبح امروز در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جهرم اظهار داشت: تغییر مدیران جزئی از ذات مسوولیت است و هیچ مدیری برای همیشه در پست خود نمی‌ماند.
وی به خدمات مدیران پیشین این اداره از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و افزود: شایسته است مدیر جدید آموزش و پرورش از ظرفیت افراد فرهیخته و با تجربه استفاده و اتاق فکری از رؤسای قبل این اداره تشکیل بدهد تا خدمات بهتر و مطلوب تری به دانش آموزان جهرمی ارائه شود.
فرماندار ویژه جهرم همدلی و اتحاد را مهمترین شاخصه تعالی مجموعه مدیریتی این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم مدیر جدید آموزش و پرورش جهرم با همدلی با مجموعه خود و هماهنگی با مدیران شهرستان، در راستای سیاست‌های دولت در مسوولیت خود سربلند باشد.
در این آیین از تلاش‌های عبدالله نورزاد مدیر پیشین آموزش و پرورش جهرم تقدیر و مهدی نیک‌فر به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
نیک‌فر دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی بوده و به مدت ۱۶ سال مدیریت دبیرستان‌های استان تهران را عهده‌دار بوده‌است.
همکاری با دفتر تالیف کتاب فلسفه و منطق وزارت آموزش و پرورش، سرگروه آموزشی مناطق تهران، مدیر مرکز آموزشی اداره کل شهرستان‌های تهران، نماینده مدیران استان تهران و مسوول حوزه برگزاری استخدام فرهنگیان، رئیس حوزه تصحیح آزمون‌های نهایی مناطق تهران، رئیس حوزه اجرای آزمون‌های نهایی تهران، عضو کمیسیون بررسی آثار تالیف فرهنگیان مناطق تهران از سوابق نیک‌فر بوده است.
همچنین در کارنامه نیک‌فرد عنوان مدیر نمونه‌ مدارس استان تهران به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار