رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس گفت: برخورد پلیس با رانندگان پرخطر به ویژه در ایام نوروز بسیار سختگیرانه خواهد بود و آنجا که بحث ایمنی و سلامت شهروندان در میان باشد پلیس به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۷۲۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ مصطفی عباسی افزود: گشت های نامحسوس پلیس در بحث برخورد با رانندگان پرخطر و حادثه ساز در ایام نوروز تشدید خواهد شد و هماهنگی لازم نیز با مراجع قضایی نیز جهت برخوردهای قانونی انجام گرفته است.
وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی فارس برای فعالیت هرچه بیشتر در نوروز 98 تقاضای نیروی کمکی داشت که از طریق سلسله مراتب تعدادی نیروی کمکی به ما اختصاص داده شد و علاوه بر این تعدادی خودرو نیز برای افزایش تیم های گشتی در اختیار پلیس قرار گرفت.
او اظهار داشت: همچنین با هماهنگی شهرداری شیراز، ایمن سازی معابر هم در دستور کار قرار گرفته است.
عباسی از رانندگان خواست که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت کاری خود قرار دهند تا در نوروز امسال شاهد کمترین میزان حوادث و تلفات باشیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس افزود: هر کجا که مردم همراهی و مشارکت داشته اند ما شاهد کاهش حوادث بوده ایم و امیدواریم در نوروز 98 نیز شاهد این همراهی از سوی شهروندان استان فارس و مسافران و میهمانان نوروزی باشیم.
عباسی گفت: در طرح نوروزی امسال حدود 130 گشت خودرویی و موتورسوار و حدود 50 گشت نامحسوس در شهرهای استان فعالیت خواهند داشت.
او ادامه داد: علاوه بر این 900 نیروی پیاده نیز در داخل شهرها و در 2 شیفت به ما جهت خدمات رسانی به مردم و روان سازی ترفیک و رسیدگی به تصادفات و کنترل تخلفات حادثه ساز کمک خواهند کرد.
وی بیان کرد: همچنین در نوروز امسال ماموران ما به سیستم جدید کنترل تخلفات و دوربین هایی که به شکل آنلان تصاویر را ضبط می کنند مجهز شده اند و علاوه بر این از سیستم موبایلی اعمال قانون نیز که به استان فارس اختصاص داده شده در طرح نوروزی امسال استفاده خواهیم کرد.
عباسی گفت: در مجموع امیدواریم که با توجه به تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده در بحث ایمن سازی معابر، حذف نقاط حادثه خیز، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس، نصب دوربین های کنترل سرعت و همچنین هوشمند سازی معابر، شاهد کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن هم در نوروز 98 و هم در طول سال پیش رو باشیم.

برچسب ها: رانندگی ، پلیس ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار