شهرستان سپیدان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۷۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 17 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:جوادی فرماندار سپیدان گفت: ستاد خدمات سفر ویژه نوروز شهرستان سپیدان با همکاری آموزش و پرورش شهرستان تعداد ۱۶۸ کلاس در ۱۸ مدارس شهر و حاشیه سپیدان را با امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز کرده است.
وی افرود: این مدارس از روز ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در اختیار گردشگران نوروزی سال ۹۸ قرار خواهد گرفت.
فرماندار سپیدان اظهار کرد: همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان شهرستان، میهمانسرای ادارات و سالن‌های ورزشی شهرستان نیز در صورت بارش باران در ایام نوروز، آمادگی لازم برای اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان سپیدان را دارند.
جوادی اضافه کرد: همچنین یک هتل، هتل آپارتمان، ۸۰ خانه مسافر و ۳۰ اقامتگاه بوم گردی روستایی و عشایری نیز برای اسکان گردشگران نوروزی مهیا است.
فرماندار سپیدان گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان نیز با برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های متنوع در این ایام، سعی در معرفی و آشنایی هر چه بهتر گردشگران با آداب و رسوم مردم منطقه، آثار تاریخی، اماکن گردشگری، مذهبی و طبیعی شهرستان خواهد داشت.
شهرستان سپیدان در شمال غرب استان فارس است که از شمال به شهرستان اقلید، از غرب به استان کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به شیراز و ممسنی و از شرق به شهرستان مرودشت محدود می‌شود.
از جمله جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرستان سپیدان، آبشار بزرگ مارگون، تنگ تیزاب، چله گاه، چشمه و برم شش پیر، دریاچه برم فیروز، تنگ غوره دان، آبشار چیکان و مرزیان، چشمه و سراب کهکران، تنگ گمبیل، پیست اسکی و بقعه امامزاده سلطان نورالدین (ع) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار