کد خبر: ۷۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 05 August 2015

مدیر کل پزشکی قانونی استان البرز از مراجعه بیش از شش هزار نفر به پزشکی قانونی برای بررسی جراحات جسمی ناشی از نزاع در سه ماهه اول امسال خبر داد.

حمید داوود آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: در سه ماهه اول امسال شش هزار و 357نفر در برای معاینه و بررسی جراحات وارد شده در نزاع به پزشکی قانونی البرز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و 158 نفر از مراجعه کنندگان زن و چهار هزار و 209 نفر مرد هستند و تعداد درگیری‌های منجر به جرح که به پزشک قانونی گزارش شده است در خرداد ماه از ماههای دیگر بیشتر بوده است.

داوود آبادی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعه کنندگان زن در فروردین، اردیبهشت و خرداد به ترتیب، 706، 666 و 776 نفر بوده است و این رقم برای مردان به ترتیب، هزارو 415، هزارو268 و هزارو526 نفر است.

مدیر کل دامپزشکی البرز در خصوص فوت شدگان ناشی از گاز گرفتگی در البرز در سه ماهه ابتدایی 94 تصریح کرد: در این مدت هشت نفر از شهروندان البرزی بر اثر گازگرفتگی فوت شده‌اند که هر هشت نفر مرد بوده‌اند.

وی افزود: در ماههای فروردین، اردیبهشت و خرداد مجموعا چهار نفر از هم استانی‌های البرزی بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که این چهار نفر نیز همه مرد بودند.

داوود آبادی گفت: از ابتدای سال 94 تا آخر خرداد ماه فوت یک نفر در اثر سوختگی در اداره کل پزشکی قانونی استان به ثبت رسیده است.

این مسئول در پایان اظهارکرد: در این سه ماه سه نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد دو نفر مرد و یک نفر زن بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار