رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، افزود: برنامه‌های مهمی برای توسعه روابط اقتصادی با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی داریم.
کد خبر: ۷۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 05 August 2015
به گزارش تابناک نقل از تسنیم عبدالله مهاجر دارابی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرد, بنابراین اهل قلم باید پاسدار خوبی برای قلم و خون شهدا باشند.
وی افزود: خبرنگاران باید واقعیت‌ها را بیان و مدیران را در انجام وظایف یاری کنند. مازندران دارای ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها به نحو خوبی جهت توسعه استان استفاده کنیم.
مهاجر گفت: شعار ما تحول گرایی در اخلاق و توسعه است و اگر اخلاق در جامعه حاکم باشد بسیاری از مشکلات مسئولان و مدیران رفع می‌شود.
وی به کارگروه رسانه اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: این کارگروه برای نخستین بار در مازندران فعال شده و اقدامات خوبی جهت همکاری میان اعضای اتاق فکر رسانه صورت گرفت.
مهاجر، به سفرهای خارج از کشور این اتاق اشاره کرد و گفت: طبق مصوبات کارگروه از این به بعد یک خبرنگار به نمایندگی از اصحابه رسانه استان این هیئت را همراهی می‌کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، افزود: برنامه‌های مهمی برای توسعه روابط اقتصادی با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی داریم.
وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی  کوچک ما برای موفقیت در کار خود باید از تجربیات  بنگاه‌های دیگر استفاده کنند و موفقیت آنها را الگوی خود قرار دهند.
مهاجر افزود: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی ما دچار مشکل هستند که باید با حمایت مسئولان  برای رفع آن اقدام کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران  بیان داشت: بخش کوچکی از مشکلات ما تحریم بود اما مهم اینجاست که خودمان در شکوفایی ظرفیت استان ناتوان بودیم و کوتاهی کردیم.
وی به سفر قزاقستان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین و بهترین نمایشگاه، نمایشگاه مازندران بود و دستاورد خوبی داشت و پروتکل‌های مهمی در زمینه سیمان و پروفیل امضا شد.
مهاجر گفت: بیش از 2 میلیون تن کمبود گندم در کشور داریم که کشور قزاقستان به دلیل کوتاهی مسافت،کیفیت گندم بهتر و ارزانی قیمت تمام شده گزینه خوبی برای واردات گندم است.
وی افزود: کشورهای هدف ما نظیر عراق و افغانستان نزدیک ترین کشور ترانزیتی هستند و در آینده نزدیک نیز بار رفع تحریم با کشورهای اروپایی زمینه همکاری  اقتصادی برقرار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار