مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام از معتکفین برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض در حدود ۵۰ مسجد استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام اسماعیل قبادی  با بیان اینکه امسال برای برگزاری مراسم اعتکاف در چهار مسجد شهر کرمانشاه برنامه ریزی شده، افزود: مسجد جامع و مسجد چهارمین شهید محراب برای خواهران معتکف و مسجد النبی(ص) و مسجد حاج شهبازخان برای برادران معتکف در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه امکان افزایش تعداد این مساجد در صورت وجود متقاضی بیشتر وجود دارد.

قبادی اضافه کرد: در هر یک از شهرستانها نیز حداقل دو مسجد یکی برای خواهران و دیگری برای برادران برای برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده و امکان افزایش تعداد مساجد تا ش مسجد هم به تناسب تقاضای مردم وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه پیش بینی کرد: امسال در ۴۰ تا ۵۰ مسجد استان مراسم معنوی اعتکاف برگزار شود.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود 7500 نفر در استان کرمانشاه در مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند که امسال هم برای همین تعداد برنامه‌ریزی شده، هر چند ممکن است امسال به دلیل تقارن ایام البیض با تعطیلات نوروزی شاهد استقبال کمتر مردم برای حضور در این مراسم معنوی باشیم.

وی ادامه داد: متقاضیان ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف باید به مساجد مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اعتکاف به عنوان یک برنامه معنوی خوب برای خودسازی یاد کرد و افزود: اعتکاف می تواند نقش مهمی در رسیدن آدمی به کمال داشته باشد.

قبادی ادامه داد: اعتکاف یک فرصت، یک رویش و یک برنامه بی نظیر برای رسیدن به خودشناسی و پس از آن خداشناسی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از همه به ویژه جوانترها خواست تا برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف برنامه داشته باشند.

مراسم معنوی اعتکاف از 13 تا 15 رجب (ایام البیض) همزمان با 29 اسفند تا دوم فرورین در مساجد استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار