سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی و دیگر صنوف سطح استان نداریم، افزود: در استان به هیچ عنوان کمبود آرد نداریم.
کد خبر: ۷۱۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 25 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ماشاءالله ارویسی ، با اشاره به شایعه کمبود آرد در برخی استانها، اظهار کرد: سهمیه آرد مورد نیاز واحدهای خبازی و دیگر صنوف شامل قنادی ها و... همچون گذشته در اختیار آنها قرار می‌گیرد و هیچ کمبودی برای تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی و دیگر صنوف استان نداریم.

ارویسی با اشاره به اینکه دولت تصمیم گرفته توزیع آرد را به صورت سامانه‌ای انجام دهد، ادامه داد: این اقدام در جهت ساماندهی توزیع آرد رخ داده و قرار است از این بعد آرد در اختیار واحدهای خبازی که پروانه ندارند قرار نگیرد و شایعه کمبود آرد نیز در پی اجرای این طرح به وجود آمده، وگرنه هیچ کمبود آردی نداریم.

سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: توزیع آرد در واحدهای خبازی و دیگر صنوف استان طبق روال گذشته و بر اساس نیاز انجام می شود.

ارویسی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار واحد خبازی در سطح استان کرمانشاه فعال است که حدود 500 واحد از این نعداد آزاد پز هستند.

وی اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای انجام کشیک در سطح نانوایی های استان در ایام نوروز داشت و افزود: برنامه کشیک های نانوایی ها در ایام تعطیلات نوروز برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی همچون سالهای گذشته اجرا خواهد شد.

ارویسی با بیان اینکه لیست کشیک واحدهای خبازی در ایام نوروز از 15 اسفند به بعد اعلام می شود، ادامه داد: خبازی های کشیک در ایام نوروز از روزهای پایانی اسفند تا پایان تعطیلات نوروز مشغول خدمت رسانی خواهند بود تا مردم استان و مسافران نورزی با مشکل تامین نان مواجه نشوند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار