فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبرداد:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از راه‌اندازی نمایندگی قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 25 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه خراسان جنوبی صبح در کارگروه استانی ایجاد، هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر برنامه‌های بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: 40 سالگی انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و گام دوم انقلاب را آغاز کرده‌ایم که رهبری چشم انداز راه را ترسیم کردند و همه ما به عنوان دست‌اندرکاران باید گام دوم را تا جایی که می‌توانیم اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه اگر حمایت‌های ستاد پشتیبانی نباشد بسیج سازندگی هم در ماموریت‌های خود موفق نیست افزود: روستاهای استان محروم‌اند و از رسالت‌های ما کار کردن بیشتر در روستاها و نقاط محروم است تا مردم ماندگار و شاغل شوند و تاکنون کارهای زیادی انجام شده که به واسطه همکاری سایر دستگاه‌ها مهاجرت معکوس هفته‌ای داریم. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد استانی از سال 86 در خراسان جنوبی تشکیل شده است گفت: گروه‌های جهادی جوانان دانشجویی‌اند که به نوعی کارآموزی می‌کنند و محرومیت‌زدایی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

قاسمی افزود: در خراسان جنوبی تاکنون گام‌های زیادی برداشته شد تا قرارگاه خاتم‌الانبیاء بتواند پروژه‌ای آغاز کند و با وجودی که در استان هیچ پروژه‌ای وارد کار نشده اما نمایندگی قرار است در خراسان جنوبی راه‌اندازی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار