کد خبر: ۷۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 04 August 2015
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه بر مبنای تعریف و تئوری جدید تا پایان امسال در منطقه زیباکنار گیلان افتتاح می‌شود.

سردار دریادار علی فدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیباکنار با اشاره به روند اجرای احداث دانشگاه نیروی دریایی سپاه در گیلان اظهار کرد: تا پایان امسال دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه به طور رسمی افتتاح می‌شود.

وی از تجمیع دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای خبر داد و افزود: دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در شیراز، دانشکده شناوری در چالوس و ... در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع می‌شوند.

فدوی فعالیت دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای را بر مبنای تعریف و تئوری جدید که از زمان جنگ مربوط به نیروی دریایی سپاه بوده، خواند و بیان کرد: دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای با تئوری جدید که تمام دنیا از نیروی دریایی سپاه به عنوان توانمندی مشخص یاد می‌کنند و تعریف‌های روال معمول توان دریایی را به چالش کشانده، راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نیروهای آمریکایی اذعان دارند در مقابل نیروی دریایی سپاه راهبرد نیروی دریایی آمریکا باید تغییر کند، تصریح کرد: براساس همان مبنا دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای طراحی شده و سال‌های طولانی است که این تعریف جدید در دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه ارائه می‌شود.

وی به فعالیت مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه از سال 63 در زیباکنار اشاره کرد و گفت: آموزش‌ها در مرکز مذکور با تفکر پاسداری به ده‌ها هزار نیرو ارائه شده است.

فدوی با اشاره به اینکه ده‌ها هزار نفر در دانشکده شناوری نیروی دریایی سپاه در چالوس با تفکر مذکور آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: در دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در شیراز ده‌ها هزار نفر براساس همین مبانی آموزش‌ها را فرا گرفتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه براساس تئوری جدید در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای در منطقه زیباکنار گیلان تجمیع می‌شوند و این دانشگاه براساس این تعریف فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار