نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی و هم زمان با آن یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.
کد خبر: ۷۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 03 August 2015

نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی و هم زمان با آن یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه ها و به نقل از حسین الماسی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان: نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی و هم زمان با آن یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی از 11 تا 16 مرداد ماه سال جاری بمدت 6 روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه های استان همدان برگزار می گردد.

الماسی گفت: در نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی؛ شاهد حضور شرکت ها و سازمانهایی از تهران – مشهد – مازندران – اصفهان – بابل – اراک – کرمانشاه – همدان – تبریز- شیراز – ملایر – قروه درجزین و صالح آباد هستیم که به ارائه و معرفی محصولات خود می پردازند.

حسین الماسی محصولات قابل ارئه در نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی را شامل: مبلمان و خدمات شهری ،چراغهای پارکی و خیابانی، تجهیزات پارکی، آب نماهای موزیکال، نورپردازی، المانهای شهری، تجهیزات ملزومات ترافیکی و ایمنی، پله های عابر پیاده، تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، تزئینات شهری، محصولات باغ و ویلا، مصنوعات فلزی ،برجهای روشنایی،طراحی و اجرای سیستمهای مبتنی بر ال ای دی، ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری، وسایل بازی پلی اتیلن و شهربازی، نیرو رسانی و ساعتهای پایه دار، المانهای مذهبی، تجهیزات مکانیزه، مخازن زباله دانست؛ که در دو سالن الوند و ابن سینا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان عنوان کرد: بطور هم زمان یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی با حضور شرکت های تولیدی، توزیعی و وارداتی این حوزه؛ محصولات خود را عرضه خواهند نمود.

الماسی محصولات قابل ارائه در نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی را شامل انواع گلهای آپارتمانی، محصولات گیاهی، انواع کاکتوس، گلهای زینتی ،گلهای فصلی، انواع گلدان، گلدانهای بیرونی، بذر ،گیاهان باغچه ای، خاک و کود، روغنهای دارویی، گلخانه و تجهیزات جانبی، طراحی فضای سبز و سنگهای زینتی، ساکولنت، خدمات کشاورزی، نهاده های کشاورزی، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و تولید داروهای گیاهی، تولید عصاره، تولید و پرورش گل بنفشه آفریقایی، پیاز گل، تولید گلاب و عرقیجات، آلوئه ورا، درختچه های زینتی ،تولید ورمی کمپوست،ت ولید لوله و اتصالات آبیاری قطره ای و آبرسانی پلی اتیلن، دانست.

حسین الماسی گفت: در نمایشگاه گل و گیاه از شهرهای تهران – کرج – هشتگرد - اصفهان – اراک – محلات - چالوس – آمل – تنکابن – نوشهر – قائم شهر- عباس آباد – ملایر - اهواز – کرمان – رشت - سیاهکل شرکت دارند.

الماسی بیان کرد: سالن هگمتانه مختص ارائه محصولات؛ نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی خواهد بود.

حسین الماسی اهداف برپایی نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی را آشنایی علاقمندان به گونه های مختلف گیاهی داخلی و ارقام جدید خارجی – جلب مشارکت های مردمی در حفظ و حراست از محیط زیست – حمایت از فعالان داخلی و ایجاد فضای مناسب برای رشد آنها – جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در زمینه گل و گیاه – فراهم نمودن زمینه مناسب برای استفاده از نظر و تجربه کارشناسان و صاحبنظران – ایجاد فضای نشاط و ارتقاء روحیه شادابی برای هم استانی های همدانی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود 2500 متر مربع با 80 غرفه و در سه سالن هگمتانه، الوند و ابن سینا برگزار می گردد.

حسین الماسی: زمان نمایشگاه را از 11 تا 16 مرداد و ساعت بازدید آنرا 4 عصر تا 10 شب اعلام کرد. وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه روز جمعه، بطور یکسره از 10 صبح تا 10 شب برای بازدی هم استانی های همدانی فعالیت می نماید.


حضور17شهردرنمایشگاه گیاهان دارویی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار