دو خبر از نیروی انتظامی
فرمانده انتظامی استان با اعلام دو خبر از دستگیری شرور فراری دهدشت و کشف احشام قاچاق به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیونی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 30 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده انتظامی استان با اعلام دو خبر از دستگیری شرور فراری دهدشت و کشف احشام قاچاق به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیونی خبر داد.
دستگیری شرور فراری در دهدشت
فرمانده انتظامي استان، گفت: سارق، شرور و قاچاقچی فراری در شهر دهدشت دستگیر و تا کنون به 300 فقره سرقت اعتراف کرده است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور قاچاقچی مواد مخدر تحت تعقيب در یکی از محلات شهر پس از هماهنگی با مرجع قضائی مأموران کلانتری 12 دهدشت به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه تحقیقات خود را برای دستگیری این فرد آغاز کردند.
وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل اختفاء وی با مراقبت های لازم در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه این فرد شده و ضمن دستگیری وی مقادیری مواد مخدر، یک قبضه کلاشینکف و یک عدد قمه کشف و  به یگان انتظامی انتقال دادند.
سردار انصاری تصریح کرد: تحقیقات مأموران نشان می دهد این فرد دارای سوابق شرارت، قاچاق مواد مخدر و سرقت است و حدود 10 سال قبل با کمک افرادی ناشناس در محور بهبهان به دهدشت از دست مأموران یکی از استان های همجوار فرار کرده و دارای احکام متعدد قضائی در استان های بوشهر، بندرعباس و خوزستان است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با هماهنگی مرجع قضائی سارق هم اکنون در مقر انتظامی تحت نظر است، خاطر نشان کرد: سارق تا کنون به 300 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه و استان های همجوار اعتراف کرده است.
 
از دستگیری شرور فراری در دهدشت تا کشف احشام قاچاق 2 میلیارد و 560 میلیونی در گچساران

کشف احشام قاچاق ۲میلیارد و ۵۶۰ میلیونی در گچساران
در خبری دیگر فرمانده انتظامی استان، گفت: 112 رأس دام قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 560 میلیون ریال در گچساران کشف شد.
سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: مأموران پليس امنیت عمومی و يگان امداد شهرستان گچساران حین گشت زنی در سطح شهر به دو دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها 104 رأس گوسفند و 8 رأس گاو فاقد مجوز از اداره دامپزشکی کشف کردند.
سردار انصاری ارزش تقریبی این احشام را 2 میلیارد و 560 میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: رانندگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامي استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان با هرگونه قاچاق و هنجارشکنی و اخلال در امور اقتصادي برخورد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار