فرماندار عنوان کرد:
فرماندار شوش گفت: به ساکنان 8 روستای این شهرستان که در حاشیه رودخانه دز قرار دارند اعلام کرده‌ایم که با توجه به افزایش دبی این رودخانه، از مناطق خطرناک دور شوند.
کد خبر: ۷۰۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 29 January 2019

عدنان غزی با اشاره به افزایش دبی رودخانه دز اظهار کرد: همه اقدامات لازم توسط مدیریت بحران شهرستان با هماهنگی مدیریت بحران استان و استاندار خوزستان انجام شده است و تمام سیل‌بندهای شهرستان ترمیم و اصلاح شده‌اند.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های پیش‌بینی شده برای استان، به روستاهایی که در کنار سیل‌بندها قرار دارند و ممکن است با وقوع سیلاب دچار حادثه شوند، اعلام کرده‌ایم تا از آن مناطق دور شوند.

فرماندار شوش ادامه داد: از اهالی 8 روستایی که در حاشیه رودخانه دز قرار دارند، درخواست کرده‌ایم که دام‌های خود را از منطقه دور کنند و در حالت آماده‌باش کامل باشند. همه دستگاه‌ها در منطقه مستقر هستند و در صورتی که خطری مردم منطقه را تهدید کند، هلال احمر، ارتش و سایر دستگاه‌های حاضر در منطقه آمادگی لازم را برای کمک به مردم دارند.

غزی با بیان اینکه در دو روستای «کاظم حیدر» و «بیت یدی» احتمال وقوع سیلاب بیشتر است، گفت: در این روستاها دام‌ها و سایر محصولاتی که احتمال وارد شدن خسارت به آن‌ها بوده تخلیه شده‌اند و همه مردم نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز روستای خود را تخلیه کنند و به مناطق امن بروند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هلال احمر برای مردم و همچنین دام‌ها اردوگاه‌هایی را در مناطق ایمن و به دور از خطر سیلاب ایجاد کرده است تا مردم در صورت نیاز در آن‌ها مستقر شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: رودخانه دز ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار