يک شيشه آبليمو نصف قيمت يک کيلو ليموي تازه؟!
ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان آمل مازندران، یک کارگاه غير بهداشتي توليد آبليموي تقلبي،را شناسايي کرده و11 تن آبلیموی غیر استاندارد که با عنوان يکي از برند هاي معروف روانه بازار مي شد کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۷۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 03 August 2015
به گزارش  تابناک اين روزها بوي ليموي تازه در بسياري ميوه فروشي ها و ميادين ميوه و تره بار به مشام مي رسه .
مغازه هايي هم در اين فصل هستند که چرخ کسب و کارشان فقط از گرفتن آب ليمو و آب غوره مي چرخد ، عمو عباد يکي از اين کسبه است که در حوالي بازار نرگسيه  از او قيمت ليموي تازه را جويا شديم ،گفت کيلويي 5 هزار تومان است که از هر 3 تا 4کيلو ليمو يک کيلو آبليمو گرفته مي شود .
با يک دو دو تا ساده در مي يابيم که هر ليتر آبليمو حداقل 15 تا 20 هزار تومان آب مي خورد ،علامت سوال وقتي شروع به چشمک زدن مي کند که در يک سوپر مارکت قيمت يک شيشه آبليمو را مي پرسي ، يک برند معروف را در مقابلت مي گذارد و مي گويد 3 هزار تومان .
روي شيشه را مي خوانم وزن مثبت و منفي 500 گرم يعني حدود نيم ليتر، يک ليترش مي شود 6 هزار تومان يعني اگر قيمت واسطه گري، آبگيري و بسته بندي و کارگر و حمل و نقل را بگذاري کنار همين طوري قيمت يک سوم هزينه ليمو تازه و آبگيري آن مي شود .
حالا اين براي برندهاي معروف است که مثلا مهر استاندارد دارند و پروانه بهداشت، چه برسد به آبليمو نما هاي تقلبي که  جناب سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم  در باره کشف 11 هزار ليتر آن خبر داده است.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل در ين باره گفت : ماموران کلانتري 12 اين شهرستان در پي دريافت گزارشي مبني بر توليد آبليمو تقلبي و غيربهداشتي درمنزلي،رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود:ماموران کلانتري 12 اين فرماندهي با دريافت اين گزارش، اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي را آغاز کردند.
سرهنگ گنجيان مقدم گفت: ماموران با شناسايي محل مورد نظر و عوامل تهيه و توليد آبليموي تقلبي، با هماهنگي قضايي فردي به نام " اميرحسين – ح " را به اتهام  توليد غيربهداشتي آبليمو با مارک و برند شرکت هاي معتبر دستگير کردند.
وي تصريح کرد : در بازرسي از منزل متهم بيش از 11 تن آبليمو غير استاندارد با مارک و برند يکي از شرکت هاي معتبر کشف و ضبط شد و متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان خواست در خرید اقلام خصوصا ارزاق به نوع بسته بندی و برند و تاریخ انقضاء کالا دقت نموده و این گونه کالا ها را از موسسات و فروشگاههای معتبر خریداری نموده موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اين از آبليمو نماي تقلبي فروش حالا شما پيدا کنيد آليمو نما فروش را...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار