حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری:
حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری گفت: بین عرب و عجم و خوزستانی و دیگر استان‌ها تفاوتی نیست و همه پشت سر ولایت حرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۹۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 04 January 2019

حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در سی‌وهشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه با بیان اینکه امروزه گمشده بشر آرامش است، اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان در سنگرها و در شرایط سخت بودند ولی آرامش داشتند، زیرا با خدا معامله کرده بودند. امروز دنیا شهادت می‌دهد که شهدا موفق شدند و در جایگاه ویژه بهشت قرار دارند. اسم شهدا در قرآن در کنار اسم انبیا و اولیا آمده است. دشمن شهدا را در زیر تانک‌ها له کرد که نامی از آن‌ها باقی نماند، ولی امروز می‌بینیم که چگونه عزت پیدا کردند. شهدا به امام حسین (ع) وصل شدند و بین مردم عزت پیدا کردند.

9 دی ولایت مداری مردم را نشان داد

وی گفت: 9 دی نشان داد که مردم ما ولایت‌مدار هستند، 40 سال پایداری ما نشان داد که چقدر ولایت‌مدار هستیم. رزمندگان اسلام و مردم خوزستان دین خدا را یاری کردند و امروز به این جایگاه رسیدند. اگر ارزش‌های دینی را یاری کنیم، خدا به ما کمک می‌کند. حیا، عفت، غیرت و حلال‌خوری همه ارزش‌های دینی هستند که باید یاری کنیم.

ماندگاری با اشاره به تاریخ معامله مردم ایران با خداوند و پیروز شدن در همه آن‌ها، اظهار کرد: در 22 بهمن 57 با پیروی از ولی به پیروزی رسیدیم و راهیان نهضت شدیم. در 12 فروردین که با حضور 98.2 درصدی مردم که به دنبال پیروی از امام خمینی(ره) بودند، راهیان نظام شکل گرفت و پیروز شدیم. در 8 سال دفاع مقدس که صدام و آمریکا به ما حمله کردند، راهیان جبهه‌ها بودیم و پیروز شدیم و حال به دنبال زنده نگه‌داشتن یاد شهدا راهیان نور را داریم که از شهادت کمتر نیست.

وی افزود: فرهنگ راهیان نور را جهانی کردیم و امروز از ده‌ها کشور دنیا مردم فرهنگ امام حسین(ع) را زنده نگه داشتند و راهیان کربلا شدیم. امروز فرزندان اسلام پشت مرز اسرائیل با اسرائیل می‌جنگند و داعشی‌ها را به زباله‌دان تاریخ انداختند و راهیان قدس را تشکیل دادند. دشمنان داخلی در شکل‌های مختلف قصد نفوذ به نظام را داشتند تا کشور را از داخل نابود کنند که مردم در 9 دی با هدایت رهبر حق را از باطل تشخیص دادند و راهیان بصیرت ایجاد شد.

باید انتخاب اسلامی داشته باشیم

ماندگاری با بیان این‌که دشمن 10 سال است در حال فتنه‌گری در کشور است، عنوان کرد: 40 سال از انقلاب گذشت و هنوز دولت به تمام معنای اسلامی در کشور شکل نگرفته و این انتخاب ما است. باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری انتخاب اسلامی داشته باشیم. در زمان انتخابات به هرکس که با خداتر است رأی دهیم. اگر می‌خواهیم دولت اسلامی شکل بگیرد باید انتخاب‌ها 100درصد اسلامی باشد.

وی افزود: مردم خوزستان همان‌گونه که صدام را بیرون کردند، فتنه گران را نابود خواهند کرد. بین عرب و عجم و خوزستانی و دیگر استان‌ها تفاوتی نیست و همه پشت سر ولایت حرکت خواهند کرد. دشمن اگر چشم طمع به خوزستان و یا هرجای ایران داشته باشد، تو دهنی به او خواهیم زد که فراموش نکند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار