تیم شهر خسته که با امید و آرزوی زیادی به لیگ برتر آمده بود اینروزها و در هوای نمناک سرد قائمشهر بدون سرمربی سر می کند.
کد خبر: ۶۹۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 31 December 2018

نساجی قائمشهر در لیگ هجدهم برای اولین بار پا به رقابت های لیگ برتر گذاشت. امید شهر خسته با جوادنکونام و جاه طلبی های بزرگش روزهای متفاوتی را در لیگ گذراند و وقتی نیم فصل در رتبه دهم به پایان رسید هواداران این تیم در انتظار بهتر شدن شرایط در تعطیلات بودند، اما نکونام از تیم جدا شد و به پیکان رفت که نشد! از پیکان رانده و از قائمشهر مانده شد و حالا تیم شهر برای نیم فصل دوم دنبال سرمربی می گردد.

امید شهر خسته 40 به 60

 نساجی ، امید شهر خسته یک باشگاه خصوصی است که مالکیت به صورت 60 به 40 در اختیار فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان قرار دارد و از قائمشهر خبر می رسد که بین دو مالک اختلافات عمده ای بر سر نحوه اداره تیم وجود دارد. در زمینه انتخاب سرمربی در حالی که حدادیان که مالک هواپیمایی وارش و جانشین مهدی پرهام در سمت نایب رئیس هیات مدیره فعالیت می کند ، مخالف جدایی جواد نکونام بوده است اما صنیعی فر که گویا با این جدایی موافق بوده است مانع از رفتن نکو نمی شود.

خارجی یا ایرانی؟ خسته یا کارنامه دار

 

اوج اختلافات در هیات مدیره و میان مالکان باشگاه حالا به انتخاب سرمربی جدید کشیده شده است. گفته می شود حدادیان که 40 درصد سهام باشگاه را در اختیار دارد به دنبال جذب یک مربی خارجی کارنامه دار است و اما صنیعی فر قصد دارد علی آذری و احمد سنجری را در راس کادرفنی به کار بگیرد. براساس اخباری هم که از قائمشهر به گوش می رسد احتمال حضور آذری و سنجری روی نیمکت نساجی در حال حاضر بیشتر از حضور یک مربی خارجی است. اگر این اتفاق رخ دهد و نظر حدادیان در جذب و انتخاب مربی لحاظ نشود به احتمال زیاد شاهد جدایی مالک 40 درصدی نساجی خواهیم بود.

بریم شمال

 

روزهای بارانی و سرد قائمشهر سنگین تر از همیشه به نظر می رسد چرا که امید شهر خسته در خواب است. نساجی بدون مربی و با چالش بزرگ مدیریتی و مالکیت یک نیم فصل حیاتی را پیش رو دارد. آیا نساجی دوباره امید شهر خسته می شود؟ تصمیمات روزهای اخیر می تواند آینده این تیم را در لیگ هجدهم و اولین حضورش در لیگ برتر را رقم بزند. آخرین اخبار حاکی از این است که مدیران نساجی قصد دارند تیم را که پیش از این تمریناتش در تهران برگزار می شد را کاملا به مازندران منتقل کنند. برنامه هایی که باید دید چه نتایجی برای این تیم و باشگاه قدیمی و پرطرفدار رقم خواهد زد.
منبع: ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار