مسئول حفاظت محیط زیست میاندورود گفت: به‌زودی پایش‌ها از کارخانه‌ها، صنایع و همچنین ساماندهی کارواش‌ها را در این شهرستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 31 December 2018

 سید محمود هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش میاندورود امضا کردیم تا دانش دانش‌آموزان را نسبت به محیط زیست بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: در این دوره‌ها که همکاران ما در مدارس حضور پیدا می‌کنند دانش‌آموزان با محیط‌بانان و همچنین با فرهنگ محیط زیستی آشنا می‌شوند.

مسئول حفاظت محیط زیست میاندورود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این دوره‌ها با ساختار محیط زیست آشنا می‌شوند و شرایط محیط بانان را نیز به آنها خواهیم گفت.

محمودیان افزود: دانش‌آموزان به‌عنوان افراد تاثیرگذار آینده باید بدانند که به‌عنوان یک همیار محیط زیست چگونه می‌توانند به ما کمک کنند.

وی تصریح کرد: به‌زودی پایش‌ها از کارخانه‌ها، صنایع و همچنین ساماندهی کارواش‌ها را خواهیم داشت تا بتوانیم با همیاری و همکاری مردم که می‌توانند کمک کار ما باشند بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

محمودیان در پایان گفت: از شکارچیان انتظار داریم که اگر دانش کافی در زمینه حیوانات و پرندگان دارند همراه ما باشند و در حفظ و ازدیاد آنها به ما کمک کنند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار