محسن رضایی در برنامه حالا خورشید:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی (ره)، شورای عالی دفاع و مرحوم هاشمی رفسنجانی از عملیات کربلای 4 اطلاع داشتند و تصمیم برای اجرای این عملیات به صورت جمعی گرفته شد.
کد خبر: ۶۹۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 31 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در برنامه «حالا خورشید» شبکه سوم سیما گفت: وقتی در عملیات کربلای ۴ فهمیدیم در شرایط خاصی هستیم، آن را به فریب دشمن تبدیل کردیم اما اینگونه نبود که این عملیات از قبل، عملیات فریب باشد.

 

وی ادامه داد: دیدیم تنها راه آن است که درگیری‌ها را قطع کنیم و نیروها را تا اهواز عقب‌نشینی بدهیم؛ به علاوه از شیوه تبلیغات استفاده کردم و مارش پیروزی زدیم در حالی که معلوم بود در کربلای ۴ پیروزی چندانی بدست نیاوردیم.

 

 

رضایی با رد اظهارات برخی که می‌گویند انجام عملیات کربلای ۴ تصمیم شخصی وی بوده است، گفت: امام خمینی (ره)، شورای عالی دفاع و آقای هاشمی رفسنجانی از عملیات خبر داشتند و به همراه آقای حسن روحانی از بوشهر به صورت زمینی آمدند.

 

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان رده بالای جنگ از انجام عملیات کربلای ۴ اطلاع داشتند اظهار د اشت: در رده فرماندهان پایین هم به صورت جمعی تصمیم گرفتیم چرا که اساساً شیوه من در جنگ اقناپذیری بود و تصمیم درباره عملیات کربلای ۴ به صورت جمعی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار