مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل گفت: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان دایره خود را آنقدر محدود کرده است که بدون توجه به ظرفیت جوانان تنها با تکیه بر تفکرات گذشته سعی دارد تا برنامه‌هایش را دنبال کند.
کد خبر: ۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 01 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرشاد گلمرادی صبح امروز در دیدار جمعی از جوانان با دبیرکل خانه کارگر اردبیل اظهار کرد: هشت سال در دولت گذشته جوانان به ویژه نیروهای کوشا و فعال جامعه ما در اوج انزوا و کنار گذاشته شدن از فرصت‌های اشتغال و حضور در اجتماع بودند که انتظار می‌فت در دولت تدبیر و امید این روند تغییر پیدا کند که در دو سال اخیر شاهد آن هستیم عده‌ای با عناوین مختلف سند دولت را به نام خود زده‌اند و همچنان جوانان و فعالان ستاد انتخاباتی روحانی کنار گذاشته شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بی‌توجهی‌ها فرصت‌‌سوزی واقعی برای جوانان پیش می‌آید و اسباب دلسردی آنها برای حضور در ادامه فعالیت‌های سیاسی، حزبی و انتخاباتی رقم می‌خورد، گفت: آنچه که همه ما در این زمینه باید به آن توجه کنیم، مسئله بها دادن به جوانان و ظرفیت‌های واقعی آنها است که متأسفانه در دولت روحانی نیز مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است.

مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل با اشاره به فعالیت‌های خانه کارگر اردبیل و راه‌اندازی شعبه دو این خانه در مناطق محروم سلمان‌‌آباد افزود: بیش از 15 هزار نفر در این استان عضو خانه کارگر هستند و ما در فرصت‌های مختلف به ویژه تابستان کلاس‌های رایگان خودمان را برگزار می‌کنیم.

گلمرادی تصریح کرد: این مجموعه در حال حاضر یک‌هزار و 500 دانشجو دارد که این دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر مشغول تحصیل هستند، همچنین در کنار فعال بودن این مرکز علمی و دانشگاهی علاقه‌مندان می‌توانند از کلاس‌های رایگان آموزشی و مهارتی نیز استفاده کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه یکی از صاحبان سیاسی و اجتماعی اردبیل نیز با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تاکنون نتوانسته است رضایت جوانان همسو و احزاب اصلاح‌طلب را فراهم آورد، بیان کرد: دو سال است که هواداران دولت سردرگم در حوزه جذب و ایجاد فرصت‌های اشتغال هستند و دولت نیز آنگونه که شایسته بوده حمایتی از این جوانان در ورود به بازار کار انجام نمی‌دهد.

بهنام کریمی یادآور شد: هنوز وزارت کشور در تغییر برخی از بخشداران و حتی دهیاران قصور و کوتاهی می‌کند، در حالی که انتظار می‌رود از ظرفیت جوانان همسو با دولت در این پست‌ها استفاده شود و جای تأسف است که همچنان برخی از مدیران سابق دولت گذشته نیز روی کار هستند در حالی که انتظار می‌رفت بیشتر و بهتر این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه تعداد زیادی از جوانان مدعی همراه دولت تدبیر و امید از ضعف‌ها و نارسایی‌های دولت روحانی در بی‌توجهی به جوانان، ظرفیت منابع انسانی و همچنین بی‌تفاوتی در قبال برخی از عزل و نصب‌ها در قالب گله‌مندی خود با دبیرکل خانه کارگر مطرح کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار