مراسم تجلیل از عوامل و دست اندرکاران نمایش آزاد راه در یزد با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 29 December 2018

مراسم تجلیل از عوامل و دست اندرکاران نمایش آزادراه با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

فتوحی مدیرکانون مسجد حضرت رقیه در مراسم تجلیل از عوامل و دست اندرکاران نمایش آزادراه گفت: نمایش آزاد راه از سال ۹۴ پیگیری‌های آن آغاز و از ۲۰ روز مانده به محرم کار خود را آغاز کرد و از ۱۱ آبان به مدت ۱۵ شب با حضور بیش از ۳ هزار نفر به روی صحنه رفت.

گرجی رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این مراسم بیان کرد: هنرمندان این گروه توانستند با یک حرکت زیبا و یک حسن وخاطره خوب را به جا گذاشتند و در بازه زمانی که جامعه دچار انشقاق فرهنگی شده است.

گرجی افزود: کار‌های فرهنگی ما مخاطب خاص خود را دارد و در طراحی نمایش‌ها باید نگاه کلی داشته باشیم تا خاص یک گروه نباشد و باید علاوه بر مخاطبانی که داریم تولید مخاطب کنیم.

وی تصریح کرد: باید در اجرای نمایش‌ها به سراغ موضوعات روز بخصوص آسیب‌های اجتماعی برویم و نمایش آزادراه خوشبختانه به یک برند تبدیل شد.

ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: این نمایش به زیباترین شکل ممکن توانست اندیشه و باور خود را با اجرایی متفاوت، اتفاقات کربلا را با نگاهی زیبا و اندیشانه به مردم منتقل کند.

وی ادامه داد: یکی از معضلات در حوزه نمایش و سینما متن و نویسنده است که خوشبختانه نویسنده این کار با نگاهی نو و ژرف نمایشنامه را نوشته بود.

همچنین سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این مراسم گفت: کار‌های مذهبی، تبلیغات و حرکت‌های ما نتیجه بخش براساس هزینه‌ها نبوده و هرچه در این ۴۰ سال حرکت کردیم به انچه که می‌خواستیم اتفاق نیفتاده است.

سفید بیان کرد: برای اینکه تاثیریک چیز را در بطن جامعه حس کنیم باید روش را بررسی کنیم که خوشبختانه این نمایش نتیجه‌ی یک روش خوب بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار