ائمه جمعه فارس در سخنان امروز خود به بزرگداشت آیت الله شاهرودی و برگزاری 9 دی اشاره کردند.
کد خبر: ۶۹۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 29 December 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما:حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه حماسه نهم دی ۸۸ را جلوه بصیرت و بیعت با رهبری توصیف کرد و گفت: نهم دی روز بصیرت و روز بیاد ماندنی در تاریخ معاصر است که مردم فهیم ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه توانستند با حمایت از ولایت فقیه این فتنه شوم را از بین ببرند.

 

********************************************************************
حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا فتنه ۸۸ را یک سناریو بزرگ وتوطئه‌ای خطرناک علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:: این فتنه شوم در ۹ دی با بصیرت، آگاهی وبینش مردم خنثی شد و باید این روز درتاریخ ماثبت و به عنوان سند افتخار مردم ایران برای همیشه گرامی داشته شود.

 

***************************************************************
حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه جدید داریون با بیان اینکه استکبار در روز ۹ دی تمام توان خود را برای ریشه کن کردن انقلاب بکار گرفته بود گفت: مردم بصیر و بیدار ما در این روز تاریخی با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بساط فتنه را برچیدند و مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان زدند.

 

*******************************************************************
حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان با اشاره به ارتحال فقیه مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: آن عالم وارسته استادی بزرگ در حوزه علمیه قم وکارگزاری با وفا در نظام جمهوری اسلامی بودند و آثار و برکات علمی بسیاری از خود برجای گذاشتند.

 

**************************************************************
حجت السلام رستگار امام جمعه سیدان سفر مخفیانه ترامپ به عراق را نشانه ترس آمریکا از قدرت ایران دانست و گفت:: آمریکا، باوجود صرف هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری در خاورمیانه، برای رفتن به آنجا مجبور به عملیات پوششی می‌شود که این بسیار خفت بار است.

 

*********************************************************************
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم با تجلیل از حضور با بصیرت مردم در ۹ دی ۸۸ گفت: مردم در آن روز در مقابل فتنه شوم استکبار ایستادگی کردند و عاشورایی به میدان آمدند و نقشه فتنه گران را نقش بر آب کردند.

 

******************************************************************************
حجت اسلام صدیق امام جمعه ششده وقره بلاغ با اشاره به حضور آگاهانه مردم در ۹ دی گفت: در آن روز مردم با بصیرت و با حضور گسترده توطئه دشمنان و فریب خوردگان داخلی را خنثی کردند و امروز هم با صبر و دلسوزی، توطئه اقتصادی دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

برچسب ها: خطبه ، ائمه جمعه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار