رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: مسیر سپیدان به سمت کمهر را مه غلیظ فرا گرفته و دید افقی راننده را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.
کد خبر: ۶۹۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 28 December 2018

تابناک فراس به نقل از فارس:سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران و وقوع پدیده مه گرفتگی در مسیر پیست اسکی جاده سپیدان به کمهر از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های استان باز و تردد روان است، افزود: محور 4 گانه: شیراز-سپیدان، شیراز-کازرون و اقلید جاده‌ها لغزنده است.

دهقانی ادامه داد: به علت بارش برف و کاهش دما، احتمال یخ زدگی در جاده‌های اقلید و سپیدان امشب دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد و خودداری از سبقت حتی در مکان های مجاز هنگام مه گرفتگی بسیار مورد تاکید است.

دهقانی ادامه داد: با توجه به اینکه شعاع دید راننده هنگام مه گرفتگی کاهش می‌یابد در صورت سبقت احتمال بروز تصادف رخ به رخ بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: شهروندان هنگام مه گرفتگی، تاریکی هوا و بارندگی در صورت نیاز به توقف، خودروی خود را در منتهی الیه جاده و در شانه خاکی پارک کنند.

رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: رانندگان هنگام مه گرفتگی چراغ‌های چشمک زن یا فلاشر را به همراه مه شکن روشن نگه دارند و در صورت نداشتن چراغ مه شکن برای تردد ایمن از نور پایین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار