آیت‌الله دژكام تأکید کرد: معتقدیم باید طوری برنامه‌ریزی شود که دسترسی مردم با مترو نیز به حرم مطهر راحت شود و بدون شک این مسئله شدنی است.
کد خبر: ۶۹۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 22 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس  در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» شیراز، تلاش رسانه ملی در معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) را ستود و خواستار فراهم شدن تسهیل زیارت زائران شد.
وی افزود:‌ ظرفیت جمعیتی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) باید به شکلی باشد که همه زائران را در خود جای دهد اما در اربعین امسال شاهد بودیم که نیاز است این فضا وسعت پیدا کند اگرچه در دوران تولیت کنونی این فضا وسعت یافته اما هنوز هم آنچه که مدنظر است تحقق نیافته است.
امام جمعه شیراز اظهار كرد: مسئله بعدی راه‌های دسترسی به حرم مطهر است که اخیراً با تدبیر آیت‌الله دستغیب، مسئولان راه و شهرسازی به شیراز آمدند و این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت.
آیت‌الله دژكام یادآور شد: نگاه مردم و انتظار مردم فارس این است که از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تا حرم سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی(ع) فضای زیارتی طوری شود که همه محبان اهل بیت(ع) در اینجا جمع شوند.
نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: مردم فارس پانزده هزار شهید تقدیم کردند تا در حفظ و توسعه فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) نصرت و یاری کنند.
وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: مردم در اطراف حرم مطهر با کمبود پارکینگ روبه‌رو هستند که در این زمینه نیاز است فکری شود و مدیران استان و کشور بر این موضوع ورود کنند.
آیت‌الله دژكام تأکید کرد: معتقدیم باید طوری برنامه‌ریزی شود که دسترسی مردم با مترو نیز به حرم مطهر راحت شود و بدون شک این مسئله شدنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار