نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به کمپین کاهش حقوق مسئولین با بیان اینکه مسئولان خیلی هم حقوقشان با سایر کارمندان تفاوت ندارد، اظهار داشت: به جای آنکه به فکر کاهش این حقوق باشیم بهتر است کاری کنیم که حقوق دیگران افزایش پیدا کند و عادلانه باشد.
کد خبر: ۶۹۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 25 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق میان دستور محمدرضا صباغیان بافقی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مسئولان در شرایط سخت اقتصادی حقوقشان را کاهش دهند؛ اظهار داشت: مسئولین خیلی هم حقوقشان با بقیه کارمندان تفاوتی ندارد. اینکه ما به این فکر باشیم که بیاییم این حقوق را کاهش دهیم مشکلی از مشکلات کشور برطرف نخواهد شد. به جای این کاهش بهتر است کاری کنیم که حقوق دیگران افزایش پیدا کند و البته عادلانه باشد؛ باید شرایط به نحوی رقم بخورد که هر کس به تناسب زحمتی که می کشد دریافتی داشته باشد.

 وی در ادامه تاکید کرد: مشکل امروز کشور ما در حقوق نیست؛ مشکل ما در تورم است. هر سال تورم داریم و آخر سال که می شود می گوییم بیست درصد به این و آن اضافه یا کم کنیم. در صورتی که این مشکل اقتصادی که علتش تورم است را باید از ریشه حل کرد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش یا افزایش حقوق از فرعیات است؛ عنوان کرد: هر سال با این تورم لجام گسیخته مواجه ایم و می گوییم که حقوق فلانی را کم یا زیاد کنیم، این ها همه مهم اما فرع قضیه است. اصل این مهم می باشد که به اقتصاد رونق بخشیده و آن را مدیریت کنیم تا معضل تورم در کشور ریشه کن شود.

گفتنی است محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم شهرستان های بافق، مهریز، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در بخشی از نطق میان دستور جلسه علنی بیست و هفتم آذرماه خود در واکنش به عملکرد مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در نظارت، قانون گذاری و مدیریت حوزه اقتصادی، بیان داشته بود: مجلس شورای اسلامی برای اصلاح کشور باید ورود کند؛ چرا که مجلس در راس امور است. این موضوع در حالی است که اکنون مجلس شورای اسلامی از تصمیم گیری کنار گذاشته می‌ شود. ما این موضوع را در برخورد مردم و مسئولان با نمایندگان می بینیم. وقتی مجلس شورای اسلامی نتواند برای رفع مشکلات مردم کاری کند، برایش تصمیم می‌ گیرند. اگر در این شرایط اقتصادی نمی ‌توانیم برای مردم کاری انجام دهیم ما مسئولان 30 تا 50 درصد حقوق خود را کاهش دهیم. سران قوا و رییس مجلس در این کار پیش قدم شوند. این جانب این کار را انجام می‌ دهم تا زمانی که شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم. این موضوع را به مجلس شورای اسلامی اطلاع خواهم داد.

این نطق میان دستور محمدرضا صباغیان بافقی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی واکنش متعدد کاربران فضای مجازی را به عنوان مطالبه مردمی یک نماینده تحت عنوان کمپین کاهش حقوق مسئولین را در برداشته است.

منبع: تابناک
برچسب ها: یزد ، تابناک یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار