مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران گفت: در راستای طرح سپاس و تكریم ،از آغاز سال جاری تاکنون 11 هزار و 239 دیدار از جامعه ایثارگری استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 20 December 2018

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران گفت: در راستای طرح سپاس و تكریم ،از آغاز سال جاری تاکنون 11 هزار و 239 دیدار از جامعه ایثارگری استان صورت گرفته است.
دیدار با 11 هزار خانواده شهید و ایثارگر مازندران در طرح سپاس
 بلاغ، هدایت مظلومی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال 97 تاكنون بیش از 11 هزار دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده‌ای معزز شهدا، جانبازان و آزادگان توسط ائمه جمعه، سپاه، نیروی انتظامی مدیران دستگاه‌ها، معتمدین معین، مسئولین ادارات و... با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صورت گرفته است.

وی با بیان اینكه تكریم از ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد شهدا یكی از اولویت های بنیاد در طرح سپاس است گفت: دیدار از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران در 22 شهرستان مازندران بطور مداوم و منظم در طول هفته انجام می گیرد.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران افزود: در راستای طرح سپاس و تكریم ،از آغاز سال جاری تاکنون 11 هزار و 239 دیدار از جامعه ایثارگری استان صورت گرفته است.

مظلومی گفت: 6 هزار و 108 مورد از این دیدارها مربوط به خانواده‌های عزیز شهدا( والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا) ، پنج هزار و 131 مورد دیدار در ارتباط با جانبازان و آزادگان سرافراز بوده است.

وی تصریح كرد: در دیدارهایی كه از جامعه ایثارگری صورت می‌گیرد مهم‌ترین مشكلات این عزیزان پس از بررسی، رسیدگی و پیگیری می‌شود.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به هزار و 10 معتمد معین و 546 شبكه اقشار در استان اظهار کرد: در طرح سپاس دستگاه‌ها باید با جدیت ورود پیدا كنند و دیدار از بازماندگان معزز شهدا و ایثارگران را از وظیفه كاری خود بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار