مسؤول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم خبر داد
مسؤول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان از جمله کارآفرینی، پخت آبگوشت‌های بومی قم، فنون آشپزی، جواهرسازی خاتم، ایمنی و اطفای حریق آشپزخانه، پرورش گل و گیاه آپارتمانی و... در جشنواره سفره ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 20 December 2018

به گزارش تابناک قم، حسین ابراهیم خانی با اشاره به برگزاری جشنواره صنایع دستی و سفره ایرانی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: این جشنواره با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی و به منظور راه‌اندازی پویش کارآفرینی بانوان با حضور هنرمندان بسیجی عرصه صنایع دستی و هنرهای تجسمی از 28 تا 30 آذرماه در بوستان نرگس به همت انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان و همکاری شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری روزانه سه کلاس آموزشی رایگان از جمله کارآفرینی، پخت آبگوشت‌های بومی قم، فنون آشپزی، جواهرسازی خاتم، ایمنی و اطفای حریق آشپزخانه، پرورش گل و گیاه آپارتمانی، قلاب بافی و طراحی با ارائه گواهی شرکت از جمله فعالیت‌های جنبی این جشنواره است.

مسؤول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم از برگزاری افتتاحیه جشنواره سفره ایرانی با حضور مسؤولان استان، شهرداری و ... خبر داد و افزود: اختتامیه این جشنواره روز جمعه 30 آذرماه پس از نماز مغرب و عشا با حضور خانواده‌های بسیجی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایان نیز از صاحبان 12 غذای برگزیده در هر بخش علاوه بر اهدای جوایز نقدی با حمایت‌های معنوی از قبیل اعزام به نمایشگاه‌های ملی و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی به صورت رایگان، معرفی به هتل‌های قم برای طبخ غذاهای بومی استان، هماهنگی به منظور تسهیل فرآیند ارائه مجوزهای اداری و بهداشتی برای اشتغال و... تجلیل و حمایت می‌شود.

ابراهیم خانی یادآور شد: این نمایشگاه در قالب 150 غرفه طی سه روز از ساعت 9 تا21 پذیرای علاقه‌مندان عرصه هنرهای تجسمی، صنایع دستی و محصولات آشپزی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار