تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سی‌امین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به منظور شناسایی و تجلیل از نیروهای کار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 20 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: جشنواره امتنان در سه مرحله کارگاهی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد که این فرایند در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انجام می‌شود و کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص‌های طرح ابتکار، اختراع، خلاقیت و نوآوری کسب کردند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب می‌کنند.
وی افزود: ارائه شیوه‌های نوین در کار یا اختراع، ابتکار، اصلاح، تکمیل، راه‌اندازی سیستم‌ها، تجهیزات، ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری راندمان تولید یا کاهش ضایعات، رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی متضمن رعایت حقوق مشتریان، همکاران و کارفرما و تلاش در جهت ارتقاء مهارت‌های شغلی، انتقال دانش و تجربیات به همکاران از معیارهای انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه است.
فاضلی هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد، شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آن‌ها در محیط کار و تولید برشمرد و تصریح کرد: گسترش و تعمیق جایگاه کار و سازندگی در واحدهای تولیدی و خدماتی، ایجاد بستر مناسب در بالندگی نیروی انسانی، حفظ و صیانت از نیروی کار، تشویق و ترغیب واحدهای تولیدی و خدماتی به سرمایه‌گذاری، توسعه شغلی، تقویت و تعمیم هر چه بیشتر فرهنگ خودباوری و خوداتکایی در محیط کار از دیگر اهداف این جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام در این جشنواره از شش آبان‌ماه تا 15 آذرماه بوده است، بیان کرد: از چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از 200 نفر از جامعه کار، تولید و تعاون در سه بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه ثبت‌نام کردند.
فاضلی خاطرنشان کرد: مرحله داوری این جشنواره تا 10 دی‌ماه ادامه دارد که هفت شرکت‌کننده به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار