تابستان امسال بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال در قالب بخشودگی و پاداش همکاری به مشترکان برق کشاورزی در استان فارس پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۹۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 16 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی طالبی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: بیش از دو و هش ۸ دهم درصد از کل مشترکان برق در استان را مشترکان کشاورزی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد کل مصرف برق در محدوده توزیع برق فارس مربوط به مشترکان کشاورزی است، افزود: تابستان امسال و با اجرای اقدامات برنامه ریزی شده برای کاهش پیک بار و با همکاری مشترکان بخش کشاورزی موفق به کاهش ۵۶۶ مگاواتی برق مصرفی در این بخش شد.

طالبی با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه با مشترکان بخش کشاورزی، نصب و توسعه استفاده از لوازم اندازه گیری هوشمند و کنترل و نظارت بر عملکرد مصارف کشاورزی از اقدامات انجام شده در مسیر بهینه سازی مصرف برق بوده است، گفت: در راستای هوشمندسازی، پایش وکنترل مصرف انرژی برق امسال برای ۱۵ هزار مشترک کشاورزی کنتور فهام نصب شد تا امکان پایش و کنترل مصرف انرژی این مشترکان از راه دور فراهم شود.

وی تصریح کرد: حدود ۵ هزار مشترک برق کشاورزی در استان فارس دارای کنتور هوشمند آب و برق هستند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد از ۲۳ مشترک برق کشاورزی که برای بهینه سازی مصرف با توزیع برق فارس تفاهمنامه همکاری مبادله کرده بودند، تابستان امسال مشمول بخشودگی و پاداش همکاری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار