مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری مازندران گفت: سه هزار پروژه نیمه‌تمام در استان، بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۶۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 30 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ایرج ولی‌پور شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران با مجمع خیران آموزش و پرورش ناحیه دو ساری اظهار کرد: با بودجه استانی، خیران مدرسه‌ساز و خودیاری اولیای دانش‌آموزان امیدواریم اعتبار خوبی برای هوشمندسازی مدارس استان محقق شود.
وی با اعلام اینکه در چهار بخش آب روستایی، راه روستایی، بهسازی و مجتمع‌های فرهنگی نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار هستیم، افزود: اعتبار بودجه امسال در استان 200 میلیارد تومان است.
ولی‌پور با اشاره به اینکه در چهار سفر دولت گذشته به استان بیش از 3 هزار پروژه با اعتبار 19 هزار میلیارد تومان مصوب شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون تنها 36 درصد این طرح‌ها اجرایی شده است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری مازندران با بیان اینکه با اعتبار اندک دولتی کاری پیش نمی‌رود، ادامه داد: اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.
وی کل درآمد سال 94 استان را یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: دولت در بخش‌های مختلف متحمل هزینه‌های زیاد می‎شود و در این میان خیر‌ان نقش به‌سزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال درصدی از اعتبارات استانی برای هوشمندسازی مدارس استان اختصاص یافت، ادامه داد: اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی برای خیران در نظر گرفته شده است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری مازندران با اشاره به نقش موثر خیران در توسعه فضاهای آموزشی، تصریح کرد: برای بهبود شرایط تحصیل دانش‌آموزان، همواره نیازمند مشارکت و یاری خیران مدرسه‌ساز هستیم.
ولی‌پور افزود: خیران مدرسه‌ساز همواره کمک‌های بسیار قابل توجهی داشته‌اند و این کمک‌ها حتی در شرایط رکود اقتصادی نیز همواره پابرجا بوده و هیچ‌گاه از آن کاسته نشده است.
وی در پایان خیران مدرسه‌ساز را مهم‌ترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار