رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت:
در راستای انجام وظایف محوله و اجرای قانون شکار و صید و گشت و کنترل مناطق،مأمورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر در مأموریت اجرائی و حین گشت و سرکشی مناطق، پس از تعقیب و گریز طولانی توانستند چهار نفر از شکارچیانی را که شبانه در منطقه شکار ممنوع اشکورات با استفاده از چراغهای روشنایی قوی و نورافکن، مبادرت به شکار پرنده کبک و خرگوش می کردند در نزدیکی روستای یاسور اشکورات علیا دستگیر کنند.
کد خبر: ۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ 22 February 2015
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر از شکار کبک و خرگوش های رودسر با نورافکن های قوی توسط شکار چیان متخلف خبر داد.

علی درویشی امروز در جلسه حفاظت محیط زیست رودسر گفت:متخلفینی که شبانه در منطقه شکار ممنوع اشکورات رحیم آباد – رودسر اقدام به شکار غیر مجاز می کردند، توسط مأمورین یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در راستای انجام وظایف محوله و  اجرای قانون شکار و صید و گشت و کنترل مناطق،مأمورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر در مأموریت اجرائی و حین گشت و سرکشی مناطق، پس از تعقیب و گریز طولانی توانستند چهار نفر از شکارچیانی را که  شبانه در منطقه شکار ممنوع اشکورات با استفاده از چراغهای روشنایی قوی و نورافکن، مبادرت به شکار پرنده کبک و خرگوش می کردند در نزدیکی روستای یاسور اشکورات علیا دستگیر کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر تصریح کرد: یک دستگاه خودروی تویوتا از این شکارچیان توقیف شد و به اداره انتقال یافت.همچنین در همین راستا  یک قبضه سلاح شکاری، پنج تیر نیمه خودکار، یک قبضه سلاح تک لول ته پر بهمراه 37 تیر فشنگ (ساچمه زنی و چهارپاره) و لاشه پرنده کبک کشف و ضبط شد.

درویشی گفت: مراتب فوق صورتجلسه و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به حوزه قضائی بخش رحیم آباد معرفی شدند.

وی افزود:شگرد شکارچیان، شکار در هنگام شب و به صورت گروهی با استفاده از چراغهای نورافکن است که با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب در مأموریت اجرائی مشترک، پرسنل اداره و مأمورین پاسگاه سرمحیط بانی،شکارچیان دستگیر و ادوات آنان توقیف و ضبط شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار