رجبعلی راهی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان فارس، مدعی شد که تنها ٣٥ تا ٤٠ درصد از قانون مصوب خدمات ایثارگری اجرا می‌شود و خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگرچه درمان ایثارگران باید ١٠٠ درصد رایگان باشد اما در حال حاضر اینگونه نیست .
کد خبر: ۶۸۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 28 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:رجبعلی راهی چهارشنبه هفتم آذر در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان فارس، مدعی شد که تنها ٣٥ تا ٤٠ درصد از قانون مصوب خدمات ایثارگری اجرا می‌شود و خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگرچه درمان ایثارگران باید ١٠٠ درصد رایگان باشد اما در حال حاضر اینگونه نیست .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه جانبازان شیمیایی ما امروز دچار عارضه و نارسایی‌هایی می‌شوند که ناشناخته است، گفت: در بعد درمان ایثارگران با مشکلات متعددی مواجه هستیم .

وی سهم ذخیره مرخصی شهدای فارس در سال ٩٥ را ٣٢ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان اعلام کرد که تاکنون پرداخت نشده و براساس پیگیری‌ها مقرر شده به زودی پرداخت شود .

عابدی با بیان اینکه مرخصی ذخیره شده شهدا تا قبل از برنامه ششم توسعه کشورها بر عهده دستگاه‌های متولی بوده است، عنوان کرد: برداشت و تفسیر از قانون نباید موجب درگیری فکری برای خانواده‌های ایثارگران باشد .

وی ضمن گلایه از حاضر نبودن برخی مدیران در برنامه‌های دیدار و سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران فارس اظهار کرد: سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اگرچه در استان فارس مطلوب است اما باید در سطح دستگاه‌ها بیشتر شود،چرا که جانبازان نیازی به ما ندارند ما خود نیازمند روحیه هستیم .

راهی تاکید کرد: اگرچه می‌دانیم که ماده ٤٨ قانون خدمات ایثارگری در هیچ دستگاهی اجرا نمی‌شود واگرچه ما خود حاضر به نوکری ایثارگران هستیم اما در عین حال نباید ارتباط آنها با دستگاه‌های اجرایی قطع شود .

وی گفت: کار برای ایثارگران و جانبازان باید دلی باشد و مدیر و مسئولی که کار دلی نمی‌کند به درد نمی‌خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار