مسوول كميته فوتسال استان قم:
مسوول كميته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از برگزاري شروع بازي‌هاي فصل جديد ليگ برتر فوتسال با حضور هشت تيم در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 23 November 2018

به گزارش تابناک قم، رضا بمانی اظهار کرد: بازی‌های لیگ فوتسال از سال 1385 در استان قم برگزار می‌شود و هر سال که از برگزاری این بازی‌ها می‌گذرد شاهد افزایش کیفیت آن و معرفی استعدادهای این رشته در ترکیب تیم‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: بازی‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های قم علاوه بر رده‌ سنی بزرگسالان، در سایر رده‌ها اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز برگزار می‌شود و تیم‌ها با انگیزه اینکه سهمیه قم در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کنند، رونق خوبی به این لیگ‌ها داده‌اند.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: قهرمان هر لیگ نماینده قم در لیگ باشگاه‌های کشور می‌شود و این مهم موجب شده بازیکنان شاغل در لیگ‌های قم به خوبی استعداد و توانمندی خود را به نمایش بگذارند، ضمن اینکه برگزاری لیگ استان یک فرصت مغتنم و مناسب برای مربیان این رشته به منظور افزایش تجربه مربیگری آنها است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این کمیته برای شروع دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم اشاره و عنوان کرد: آغاز فصل 1397 لیگ برتر فوتسال قم را از روز نهم آذر ماه شاهد خواهیم بود، در حالی که هشت تیم در این مسابقات حضور دارند و به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند تا قهرمان مشخص شود.

بمانی با بیان اینکه هفته نخست لیگ برتر با عنوان گرامیداشت شهید مهدی طهماسبی به انجام می‌رسد، بیان کرد: تیم‌های الماس شهر، صدراسیستم، شهید رئیس کرمی، آرش، پاس، مقاومت، ذاکر و یاقوت در مسابقات این فصل لیگ برتر به مدت 14 هفته به صورت رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتسال قم:

جمعه 9 آذر ماه

الماس شهر – صدرا ساعت ۱۸:۳۰

شهید رئیس کرمی – آرش ساعت 20

پاس – مقاومت ساعت ۲۱:۳۰

ذاکر – یاقوت ساعت ۲۳

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار