معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از جمع آوری 1800 مورد انشعابات غیرمجاز در حوزه عملیاتی این شرکت در6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 19 November 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: مهدی طالبی،اظهارداشت: در6 ماهه نخست سال جاری، تعداد28 هزار دستگاه کنتور معیوب و فرسوده تعویض گردید که این فعالیت جایگزینی کنتورهای دیجیتالی با کنتورهای معیوب و فرسوده، از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای جلوگیری از اتلاف انرژی است.
وی در ادامه از شناسایی و جمع آوری 5 هزار انشعاب غیرمجاز برق طی سال 96 در استان خبر داد و افزود: سامانه نظارت بر فعالیت های کاهش تلفات با برون سپاری فعالیت ها به ناظرین کاهش تلفات به صورت سیستمی طراحی گردیده است که توانسته به صورت موثر کنترل فعالیت ها ی کاهش تلفات در بخش غیر فنی را پیگیری نماید.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تصریح کرد: روند کاهش تعداد
برق های غیر مجاز نسبت به 6 ماهه سال گذشته به علت کنترل و نظارت انجام گرفته قابل توجه می باشد که کاهش 40 درصدی اخذ برق غیر مجاز را به دنبال داشته است.
وی افزود: همچنین با آزمایش و بازرسی از 420 هزار انشعاب برق استان به منظور اجرای طرح کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق در سال 96 ، تعداد 45 هزارفقره کنتور معیوب و فرسوده شناسایی و تعویض گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار