امام جمعه املش ادامه داد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عبادی‌ ـ سیاسی نماز جمعه ترس در دل دشمن می‌اندازد و نقشه‌های شوم آنها را علیه نظام اسلامی خنثی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 29 July 2015
امام جمعه املش از برگزاری تمام فعالیت‌های فرهنگی در مصلای جدیدالاحداث این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام تقی روحانی عصر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) و به امامت آیت‌الله طالقانی در دانشگاه تهران، اظهار کرد: برگزاری این نشست در راستای ارج گذاشتن به یادگار امام (ره) است که باید همه در گرامیداشت این ایام تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما خادمان نماز جمعه و پاسداران این میراث گرانبهای امام راحل هستیم، افزود: نماز جمعه مهم‌ترین سنگر انقلاب است.

امام جمعه املش ادامه داد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عبادی‌ ـ سیاسی نماز جمعه ترس در دل دشمن می‌اندازد و نقشه‌های شوم آنها را علیه نظام اسلامی خنثی می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست مصلای املش در اردیبهشت ماه امسال، گفت: مصلای مذکور نخستین مصلای شرق گیلان و دومین مصلای گیلان بوده که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

روحانی مساجد را از عناصر شاخص در گسترش و زنده نگه داشتن تعالیم دینی و باورهای اعتقادی دانست و افزود: مصلای امام خمینی (ره) املش به یک مرکز بزرگ فرهنگی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: تمام اقدام‌های فرهنگی این شهرستان از جمله برگزاری نخستین نماز جشن تکلیف دانش‌آموزان املش، مراسم افطاری ماه رمضان توسط اداره‌های مختلف و ... در مصلا انجام شده است.

امام جمعه املش با اشاره به جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمازهای جمعه و برنامه‌ریزی برای فراهم کردن امکانات بیشتر نمازگزاران می‌تواند بستر الگوپذیری جوانان را در بهره‌گیری از فرهنگ اصیل اسلامی و دینی ایجاد کند و از آسیب‌های فرهنگی مصون بمانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار